Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein teillä pussaillaan ja halaillaan?

Vierailija
07.08.2009 |

Tuli mieleen tosta lohdutusketjusta, että pussaillaanko ja halaillaanko teillä usein? Siis sinä ja miehesi/vaimosi? Kun kuulostaa monesti kun täällä lukee, ettei ihmisillä enää ole läheisyyttä... Mietin vaan että ollaanko me jotenkin epänormaaleja, kun meillä pussaillaan ja halaillaan TOOOOOOOOOOOOOOSI usein. Esimerkiksi töiden jälkeen pötkötellään yleensä sängyllä pussailemassa ja jutellaan päivästä. Samoin iltaisin ollaan sylikkäin ja telkkaria katsomme sylikkäin. Sitten meillä osoitetaan huomiota arkisen ohimennen, eli vaikka pieni pusu poskelle kun toinen tiskaa tms.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halailtuu enää kuukausiin.

Oikeastan olemme mieheni kanssa enemmin ystävät kuin mies ja vaimo. Olemme kai yhdessä lasten takia. Meillä molemmilla on omat meno ja omat kaverit.

Miehelläni on varmaan joku toinen nainen, ei kiinnosta enää. Itse harrastan yhden illan suhteita, ne ovat kiva piristysruiske.

Vierailija
2/15 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pussaillaan päivittäin,yleensä iltasuukkoja ja joskus ohi mennen päivällä..halaamista ei kyllä kovin usein,aika arkista menoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika, jolloin erosimme, sitä ennen ei kumpaakaan tehty parin vuoden aikana kuin harvoin. Pikkulapsiarki astui kuvioihin ja elämä oli niin myllerryksessä, ettei toisillemme riittänyt huomiota.

Nyt menee todella hyvin. Halitaan koko perheellä.

Vierailija
4/15 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on vähä sama meno kuin ap:lla, me pussaillaan myös julkisesti. Esim: jos odotetaan vaikka bussia, saatetaan halata jne. Tai kaupassa ohimennen pieni pusu jne. Kauppajonossa mies silittää mun selkää... Ihanaa

Vierailija
5/15 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs sen mukavampaa. siä julkisesti pussailua ei enää ole niin paljon. aika harvoin kahden lapsen nähden alkaa kaupassa imuttelemaan. :)

Vierailija
6/15 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jossain kaupassa saattaa mies antaa poskelleni pusun tai minä hänelle. Siskoni mielestä me olemme toisaalta söpö, mutta kuulemma myös vähän ällö pari:D

ap

Vierailija
7/15 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina joskus joutuu taipumaan

Vierailija
8/15 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieheni myös silittää selkääni kauppajonossa sekä aina ennen kun auto käynnistetään pussataan :)

Vierailija
9/15 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millon missäkin.

-20 vuotta saman kanssa-

Vierailija
10/15 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä 5 vuotta.

Vierailija
11/15 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihanaa kun koko perhe osoittaa tunteitaan... Murkkuikäisemmekin halaavat meitä päivittäin ja tyttö (14v) muistaa joka päivä sanoa kuinka rakastaa minua. Pojalta irtoaa usein tokaisu 'mä tykkään susta, äiti'. Eli me puhutaan tunteista ja näytetään niitä myös.

Vierailija
12/15 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, että ehkä keskimääräistä enemmän. Siis jos olemme miehen kanssa samassa tilassa, olemme jollain tapaa miltei koko ajan fyysisessä kontaktissa...Aamu alkaa toisen kainaloon käpertymisellä ja halitteluhetkellä ja samaan päättyy ilta. Siinä välissä aina kun toisemme ohitetaan, vähintään hipaistaan jostain kohtaa. Jos katsotaan telkkaria, ollaan sylikkäin, limikkäin, kainalottain. Jos kokataan keittiössä, halitaan ja pusitaan joka raossa.

Myös lapsen kanssa (nyt 9v.) halitaan tiuhaan. Nykyään sitä ei lapsen kanssa enää "saa" tehdä julkisilla paikoilla, mutta onneksi kotona on vielä kovasti halittelun ja pusujen perään.

Meillä myös sanotaan kauniita asioita jatkuvasti. Kutsutaan toisiamme paljon hellittelynimillä, kehutaan toisiamme ja tunnustetaan rakkautta.

Voi olla, että tämä monien mielestä olisi etovaa tai liiallista, mutta meille tämä sopii. Meidän filosofia on, että ikinä ei kannata jättää väliin tilaisuutta tehdä toiselle henkistä tai fyysistä hyvää. Elämä on lyhyt, jos rakkautta on, näytä se ja ruoki sitä! - Ei mekään nyt esim. ystävien keskuudessa tai julkisilla paikoilla ihan näin paljon lässytetä ja lääpitä, mutta kyllä kevyesti pussaillaan ja esim. kuljetaan käsikkäin aina julkisestikin.

Liittoa takana 6 vuotta. Hyvin menee!

Vierailija
13/15 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutavat aina että "pusuvaroitus".

Ja mikä ihaninta, niin lapset (9v,7v) kömpivät syliin halimaan kun "äiti on niiiiiiin ihana"

Mutta meillä seksikin on ihan erilaista kuin monella muulla parilla, toisen kosketus riittää esileikiksikin. 12 v yhdessä.

Vierailija
14/15 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim, mies ei kutsu minua nimelläni vaan jollain hellittelynimellä, vaikkapa pupuksi=) Samoin hän sanoo joka ikinen aamu minua söpöksi ja tyylikkääksi ja kauniiksi, kun pukeudun töihin lähtöä varten. Itse kehun aina myös miestäni. Käsi kädessä me ei tosin kuljeta, se johtuu siitä että mun tapa kävellä on sellainen poukkoileva, eikä mies pysy perässä:D Lisäksi viuhdon käsilläni koko ajan kun selitän jotain, samoin mies:D

ap

Vierailija
15/15 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusuja vähemmän, mutta ihan mielijohteesta tulee aika usein halattua, mies on vähän pidättyväisempi, mutta koskettelee kyllä muuten (silittää kättä tai reittä istuessa, taputtaa pepulle ohi kulkiessaan jne.). Minusta lasten on hyvä nähdä vanhempien välistä kiintunystä, mitään kielareita nyt ei tarvitse, mutta tuollaista huomioimista.

Ja iltaisin ollaan lähes aina sohvalla ihokkain. Yhdessä on oltu 15 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme