Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kirjoitteluseuraa

Vierailija
06.08.2009 |

moikka. olisko naiset halukkaita viestitteleen tämmösen 35-v naimisissa olevan kolmen lapsen isän kanssa ihan arkisista asioista ja jakamaan mielipiteitä ihan kaikesta luottamuksellisesti olisi mukava jakaa ajatuksia jonkun "ulkopuolisen" kanssa...mikäli tunnet samoin laita s-postia hukes@suomi24.fi

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v naimisissa ja 2 lapsen äiti, enkä sitten hae mitään seksiseuraa tai suhdetta! Ilmoita jos kiinnostaa niin teen sähköpostiosoitteen.

Vierailija
2/9 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v naimisissa ja 2 lapsen äiti, enkä sitten hae mitään seksiseuraa tai suhdetta! Ilmoita jos kiinnostaa niin teen sähköpostiosoitteen.

No miksi et sitten kirjoita tuolle ylläolevalle vonkaajalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vonkaako se?

Vierailija
4/9 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitellaan kaikesta mitä keksitään ja sitten mennään sänkyyn nus...eikun nukkumaan

Vierailija
5/9 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kirjoitteluseuraa haetaan seksipalstalla?

Vierailija
6/9 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lopulta päästäis panemaan. sama tarkoitus kuin kaikessa muussakin ihmisen toiminnassa.

Vierailija
7/9 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kirjoittelin erään miehen kanssa jossain välissä kai 5 vuotta, ennen kuin se pikkuhiljaa loppui (vaimonsakin oli mustasukkainen). Mutta enää ei viitsi yrittää, koska a) tosiaan moni kuitenkin haluaa lopulta seksiä ja b) puolisolle se olisi kova pala, pelkkä kirjoittelukin (...).

Vierailija
8/9 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian kuitenkin huomaat, että saat itsetuntoa kohottavaa huomiota miehiltä. Pian ollaankin jo jakamassa seksifantasioita ja pillunkuvia. Seuraava etappi on kohtaaminen "työmatkalla" toisessa kaupungissa. Näin se menee.

Vierailija
9/9 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian kuitenkin huomaat, että saat itsetuntoa kohottavaa huomiota miehiltä. Pian ollaankin jo jakamassa seksifantasioita ja pillunkuvia. Seuraava etappi on kohtaaminen "työmatkalla" toisessa kaupungissa. Näin se menee.

Ei mun itsetuntoa kohota huomio miehiltä! Mä saan sitä jatkuvasti ja mua ällöttää ihastuneet miehet, joista en ole muuten kuin kaverina kiinnostunut. Siksi musta olis kiva kirjotella jonkun kaa, jolloin ei oltais tekemisissä puhelimitse tai kasvokkain, jolloin ihastumisriski pienenee.

Kaipaan miestä kaverikseni, ennen mulla oli niitä useita, mutta mieheni halusi, että luovun heistä ja siitä on jo 15 vuotta aikaa! Nyt mulla oli yks viritelmä, mutta se kaatu totaalisesti tohon ihastumisongelmaan ja ei siitä oikeen kaverisuhdetta saanu kun toinen osapuoli otti siipeensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi