Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kummallisin/odottamattomin paikka missä olet nähnyt julkkiksen?

Vierailija
06.08.2009 |

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku hölkkäsi vastaan mökkitiellä keskellä ei mitään.

Vierailija
62/87 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sitten vielä pienen lapsensa kanssa rapsuttelemaan meidän koiraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun käännyin niin suoraan edessäni oli Victoria ja Madeleine.

Vierailija
64/87 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulki täällä Irlannissa sijaitsevan silloisen opiskelupaikkani ohi. Hymyili ja moikkasi poikaani.

Vierailija
65/87 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jokunen vuosi sitten vaimonsa kanssa NKL:n äitiyspolilla samaan aikaan kanssani. Istuskeltiin melkein tunti vierekkäin odotustilassa.

Hectorille olen myynyt kangaskaupassa kankaita, iso mies muuten.

Vierailija
66/87 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy on harrastanut lukemista paljokin ja on siinä mielessä "lukenut" ihminen vaikkei korkeasti koulutettu olisikaan.

Ei kai siinä nyt mitään ihmeellistä ole? Ei rokkarius tai juoppous poissulje lukemisharrastusta.

Vierailija
67/87 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itselle tuli mieleen, miten Tallinassa olin kerran kirjaimellisesti törmätä Kalle Kustaaseen. Oli reipas kiire vanhassa kaupungissa, ja käännyin kapean kujan reippain askelin - ja kas, olin Kallen rinnuksilla.

Kaikki menivät hiukkasen hämilleen, ja henkivartijat ottivat pari askelta kohti, Silviakin täysi vähän säikähtää, kun nosti käsiä pillerihattu päässä eteensä.

Olivat kävelyllä Viron pääministerin kanssa. Tarina on tosi.

Mitä outoa tuossa nyt on?

ja kun käännyin niin suoraan edessäni oli Victoria ja Madeleine.

Vierailija
68/87 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en olisi kyllä heppua tuntenut, mutta yhtä-äkkiä kaverini meni ihan oudoksi, luulin jo että sai sydänkohtauksen tai jotain muuta. sitten sai supistua, että kuka se hemmo oli :-D

Vierailija
69/87 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin asematunnelissa joskus vuonna 93-94 sellaisessa rihkamakaupassa, jossa myytiin koruja ja bändipaitoja. Samainen kauppa on siellä edelleen.

Vierailija
70/87 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräässä Turun saariston saaressa. Se oli huvittavaa, koska oikeasti siellä saaressa ei ollut mitään muuta kuin pieni notskipaikka.

Vierailija
71/87 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin kuinka surkea täytyy kilpailun olle, jos sen palkintomatka suuntautuu HEINOLAAN??? :D :D :D

Heh, no joo, entinen heinolalainen täällä...

Heinolan linja-autoasemalla. Olimme yläasteella voittaneet sellaisen videokilpailun ja pääsimme palkintomatkalle Heinolan kurssikeskukseen tutustumaan videokameroihin ja editointiin. Oli jännää nähdä ihka elävä tv-julkkis yllättäen ;-)

Vierailija
72/87 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua nauratti:

Nicke Lingell Ikeassa jonottamassa lihapullia :)

Vierailija
73/87 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

häntä bongannut, mutta kerran Jukka Puotila tuli Sellon liukuportaissa vastaan.

Vierailija
74/87 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti Suorsalo (menikö oikein? ;) Siwassa maitoa ostamassa, Pelle Miljoona tuli pyytämään minulta salmiakkia, kuulemma ovat lemppareita(tuolloin olin teini itsekin)Saimi Nousiainen Femedassa, CMX:n pojat sattuivat samaan pizzeriaan kanssa eräässä pikkukaupungissa, Vesa-Matti Loiri teatterissa, Ben Furman huristeli polkupyörällä ohitsemme, kun olin lapseni kanssa Töölönlahden rannassa kävelyllä, siinäpä muutamia mitä nyt mieleeni juolahti odottamattomissa paikoissa. :D

Vierailija
75/87 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman kaupan kassalle... honasin vaan liian myöhään kuka seisoi takana. Samoin ne hollantilaiset jalkapalloilijat Gullit ja Rijkaard(tai jotenkin noin kirjoitettiin) olivat samassa baarissa ja samassa pöydässä istuttiin. Noi tapahtui -90 luvun alussa.

Samoihin aikoihin kuvattiin Cliffhangeria pohjois-Italiassa, ihan tavan tallareina talvihaalareissa vastaan käveli Stallone ja se amazonin kokoinen vaimo.

Vierailija
76/87 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkkiksia olen nähnyt mkaduilla, kaupoissa yms. mutta eihän se kauhean yllättävää ole Helsingin kantakaupungissa. Tai no, Mauno Koivisto Forumissa oli kyllä pysättävämpi kuin muut, en tiedä mistä syystä ;)

Epätavallisin tilanne on ollut Naistenklinkikan synnyttäneiden infotuokio (siis se, johon osallistutaan päivä-kaksi synnytyksen jälkeen), jossa vieruskaverini oli suosittu kestojulkkis. Hassun tilanteesta teki se, että siinä se toinen istui maitoa valuen ja kertoili avoimesti "tilanteestaan" kun käytii läpi esim. ummetusta.

Vierailija
77/87 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin krapulapizzalla pari vuotta sitten, lähdin käymään vessassa ja paluumatkalla huomasin, että tarja veti pizzaa aran kanssa. kaverit luulivat, että olin nähnyt näkyjä ja lähtivät tarkastamaan. tarjahan tuo.

oli kyllä erikoista.

Vierailija
78/87 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli avustajansa kanssa matkassa, avustaja kyseli, ostetaanko lapsille t-paidat.

Negativen Jonne Aaron ajoi pyörällä päin Tampereen Hämeenkadulla. Oli vähän hämmentävä tilanne, pyytelimme siinä molemmat toisiltamme anteeksi.

Vierailija
79/87 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti-Esko Hytönen erään pienen paikkakunnan ulkoilualueella

Rosa Meriläinen äitiyspoliklinikalla

Vierailija
80/87 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-Maxinen kanssa...