Mikä on kummallisin/odottamattomin paikka missä olet nähnyt julkkiksen?
Kommentit (87)
junassa kerran, kun meille oli molemmille myyty lippu samalle paikalle! Kohtelias ja mukava oli.
kiipeillyt koulun kiipeilytelineellä.
oli dokaamassa mun isän kanssa joskus 100 vuotta sitten.
R-kioskin jonossa oon törmännyt vaikka kuinka moneen julkkikseen, mutta en ikinä missään muualla (jos nyt ei onsertteja tms. lasketa).
kummallista.
Danny tuli koreana halpis-huoltamoruokalaan kerran ruokisaikaan. Avonaisesta paidasta tursusi rintakarvoja ja niiden keskellä kimmelsi jos jonkinlaisia kaulakoruja - enkä usko, että oli siihen kellonaikaan keikalle menossa :)
Matti-Esko Hytönen hölkkäs vastaan kun kävelin lasten kanssa Malminkadulla. Eipä kai siinä mitään outoa ole, mutta tällainen maalainen kyllä vähän hätkähti - semminkin kun tajusin, miten kuivakka pikkuinen käppänä se ukko oikeasti on :D
Rollareitten konsertissa, istuttiin vierekkäin.
Tarinassa on se puoli, että olin n 7 vuotiaana ihan mielettömän rakastunut Freemaniin, mutta en sitten siinä kehdannut tunnustaa rakkauttani vaan nautin konsertista mieheni kanssa.
Paikka ei ollut erikoinen, messuilla ruokateltassa. Minä vain yritin päästä pöytien välissä sivuttain mieheni luo, joka oli jo ottanut meille paikat. En yhtään huomannut koko Lajusta enkä myöskään muistanut, etten ison raskausmahani kanssa mahdu missään väleissä liikkumaan, joten tönäistyähän siinä vahingossa tuli. Nolotti.
Heinolan linja-autoasemalla.
Olimme yläasteella voittaneet sellaisen videokilpailun ja pääsimme palkintomatkalle Heinolan kurssikeskukseen tutustumaan videokameroihin ja editointiin. Oli jännää nähdä ihka elävä tv-julkkis yllättäen ;-)
Tuttu kertoi nähneensä rallin suomalaisen maailmanmestarin vessajonossa
luokkaretkellä Aira Samulin käveli vastaan.
Muutama vuosi sitten Suomenlinnan kahvilan ulkopöydässä istuessamme viereiseen pöytään tuli jonkun lehden haastatteluun se julkkishenkilö jolla on käsivarressa ÄITI-tatuointi :)
Näin alkuvuonna yksityisen hammaslääkärin aulassa Andy ja Angela McCoyn,muija raakkui kuin joku juoppo. Andy istui hiljaa posket lommolla,näytti vanhalta mummolta...
luokkaretkellä Aira Samulin käveli vastaan.
Muutama vuosi sitten Suomenlinnan kahvilan ulkopöydässä istuessamme viereiseen pöytään tuli jonkun lehden haastatteluun se julkkishenkilö jolla on käsivarressa ÄITI-tatuointi :)
Siis rinnassa se ÄITI-tatska...
Siis en tiennyt, että ovat julkkiksia (siis eivät olleet yhtäaikaa=D Myöhemmin googletin ja tajusin toisen olevan huippujääkiekkoilija ja toisen paljon keikkaileva laulaja=D Hmm... ovat varmaan olleet siis muidenkin sängyissä;) Toisen kanssa kyllä seurustelinkin:)
kirppiksellä, jope ruonansuu leikkipuistossa, jussi lampi kirppiksellä, Tää on kummallisin Riitta väisänen synnärillä katsomassa telkkaa meidän muiden äitien kanssa
Tarja Halonen osti edellä kumisaappaat. Mahtokohan mennnä mustikkaan Luonnonmaalla?
pysähdyimme baariin syömään. Siellä oli meidän lisäksi vain yhdessä pöydässä pariskunta ja heh, mies tunnettu suomalainen näyttelijä. Tästä aikaa noin 15 vuotta.
Turku-Forssa tien varressa TL:n Koskella on sellanen lopetettu huoltoasema, AurinkoJaffa kyltit seinässä ja kaikki. Siihen se parkkeeras Mersun citymaasturinsa ja kömpi ulos, en tiedä miksi. En menny kysymään kun ajettiin ohi vaan. ;)
espoon ikeassa. oli kyllä aika töykeen olonen, vaikkei sen suurempi stara olekaan.
oli dokaamassa mun isän kanssa joskus 100 vuotta sitten.