Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en huoli lapsen ristiäsiin naispappia, olenko rasisti??

Vierailija
24.12.2008 |

Enkä naispappia kelpuuta mihinkään muuhunkaan kirkolliseen toimitukseen joka koskettaa meidän perhettä.

Jää toinen lapsi kastamatta jos miespappia ei siihen hommaan löydy

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovinisti.

toivottavasti itse jäät joskus ilman työpaikkaa sukupuolesi takia. juuri tuolaliset ihmiset yököttää mua ev lut kirkossa, en millään tavalla halua leimautua samanlaiseksi ahdasmieliseksi, enkä usko jumalaan. onneksi olen eronnut kirkosta. huh, en haluaisikaan ikinä kuulua järjestöön jonka kannattajat ovat tuollaisia ihmisiä kuin sinä ap. toivottavasti jäätte ilman miespappia.

mikset tunne minkäänlaista ylpeyttä omasta sukupuolestasi. sulla on varmaan joku akkoja hakkaava mies joka sulle on uskotellu et naiset on surkeita luusereita. onnea vaan valitsemalles tielle. tuo ahdasmielisyys kostautuu vielä joskus.

voi sun lapsi-parkoja, mitä heille opetat. toivottavasti sulla ei ainakaan tyttäriä ole. opetatko tyttärillesi että heistä on vain esin siivoojiksi, ei mihkään ns parempiin ammatteihin koska vain miehet pystyvät niihin.

Vierailija
22/28 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mita eroa nais- ja miespapilla on? Kummatkin ovat opiskelleet teologisessa tiedekunnassa ja valmistuttuaan saaneet "valtuuden" toimia pappina. Missaan vaiheessa tuo valtuus ei tullut Jumalalta, vaan se on koulutussuuntautumisen suoma virka. Eli mita valia silla on, tekeeko toimitukset nainen vai mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli kiva kun se oli aidosti kiinostunut vauvasta ja jne. Miespapit ei yleensä ihastele vauvaa tai muutenkaan osaa jutella kuten äidit.

Vierailija
24/28 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän suvun toimituksiin: usein ollut ja olleet kaikki todella hyviä.

naisvihamielisyys on muuten misogyniaa, ei rasismia (=rotuviha).

Vierailija
25/28 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huijaa! Tutkimusten mukaan alkuseurakunnassa Jeesuksen aikaan ja kuoleman jälkeen naisia on ollut opettajina ja pappeina, jos heistä sitä nimitystä silloin käytettiin. On jopa käsityksiä, että myös apostoleina on ollut naisia, mutta kukas sitä olisi myöhemmin halunnut tunnustaa... Sillä myöhemmissä vaiheissa miehet halusivat itselleen valtaa ja hävittivät kaikki kirjoitukset, joissa oli vähänkin myönteistä naisista ja alistivat naiset olemaan hiljaa seurakunnassa. Sitä patisi Raamatun oppeihin on kaikilta osin turha kirjaimellisesti takertua, miehet sen ovat kirjoittaneet ja miehet ovat myös valinneet, mitä tekstejä siihen otetaan ja mitkä hylätään.

Minun uskoon ei mahdu, että Jeesus olisi halunnut jaotella ihmisiä ja asenteesi ovat vastoin ainakin minun uskontoa. Mieti, haluatko jo kasteessa kylvää lapsellesi tuollaisia asenteita.

Terveisin nainen joka tekee "miesten töitä"

Vierailija
26/28 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma isäni on pappi, joten melkein kaikkeen voin käyttää hänen palveluksiaan. Rippikouluryhmä piti pojalle valita sen mukaan, ettei siellä ole naispappia mukana. Naisen ei kuulu olla pappina, eikä tietenkään muutenkaan opettaa seurakunnassa.

t. naisteologi

Vierailija
27/28 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää tuo sukupuolirasismisi ):

T. naisteologi myös

Vierailija
28/28 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieluummin ottaisin papiksi kaikkiin kirkollisiin toimituksiin vaikka eläintarhan gorillan, ainakin olisi ulkoisesti siistimmän näköinen ja papinkaan urinoista ei mitään saa selvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan