Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monta päivää meni menkkojen poisjäännistä, että raskaustesti näytti plussaa?

06.08.2009 |

Monet raskaustestit väittävät, että positiivinen tulos näkyy jo ensimmäisenä päivänä menkkojen poisjäännistä. Mielenkiinnosta kyselen, että monentenako päivänä sinä olet saanut positiivisen tuloksen? Eli kestikö useita päiviä?

Minulla on menkat myöhässä nyt viikon ja olen tehnyt jo kolme raskaustestiä. Yksikään niistä ei ole näyttänyt selvää positiivista tulosta. Viimeisimpään tuli tositosi himmeä toinen viiva, mutta minusta se ei oikein ollut viiva, miehen mielestä oli. Joten ilmeisesti raskaushormoonia ei ole vielä tarpeeksi, jos olen edes raskaana. Tarkoitus olisi kyllä olla, yritetty on muutama kuukausi.

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytti sellaset halpistestit (Aasissa tein) tooosi haaleeta plussaa muistaakseni 2 päivää ennen menkkoja jo. Ja oli virtsa ollu rakossa alle 4 tuntia. Tein niitä varmaan 5 (maksoivat jonku 50 senttiä kappale :D) ja tuskastelin kun oli niin haaleita, ettei tiennyt näkikö omiaan. Mut olemassa ne oli, kun siippakin sit katsoi. Ja vauva tosiaan tulossa.

Vierailija
22/27 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa testasin samana aamuna kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Puolihaalea plussa tuli silloin ja nyt tästä toisesta meni 6pv ennen kuin tuli haaleaakin haaleampi plussa. mutta plussa kuitenkin. Sitten seuraavalla viikolla tein vielä ihan huvinvuoksi testin joka oli paljon tummempi :) Mutta kyllä tiesin jo heti sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa että taas olen raskaana, mutta niin vaan kesti ennen ku näky testissä(ja apteekin testejä olivat).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttänyt aina viimeistään viikko menkkojen poisjäänistä. Ja viiva on aina ollut todella vahva. Neljäs tulossa ... :)))

24/27 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näytti clearbluen testi haamua eilen illalla, kyseessä digitaalinen testi. Tänää tein rfsun, mutta oli todella todella haalea haamu. Erotti just ja just. Menkkojen pitäisi alkaa torstaina, en ole sataprosenttisen varma koska epätasainen kierto. Plussaa odotellaan!

25/27 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3+6 testasin ekan hailakan haamun, jossa väriä tuli ihan ministi vaan toiseen reunaan. Reilut 2vrk (4+1) myöhemmin testasin uudelleen niin vahvan plussan ettei voinut erehtyä. Menkat oli tuossa kohtaa vain päivän myöhässä.

26/27 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyi selkeä plussa jo dpo10 eli 1,5 viikkoa ennen kun kuukautisten piti alkaa...😅 Ovulaatio tuli normaalia aiemmin ja kuukautiskierto siis 30päivää.

27/27 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset päivän myöhässä tuli haalea viiva apteekin testillä, seuraavana päivänä clear bluella selkeä plussa ja vielä kolmantena päivänä perä jälkeen ku en uskonu ni digillä plussa☺️

Tuossa tuo eka viiva apteekin testillä😙

Tosin nyt täytyy sanoa että esikoisen kanssa sain plussan vasta rv 7 testillä, sitä ennen ihan pelkkää negaa🤔