Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suosittele HYVÄÄ shampoota

Vierailija
05.08.2009 |

kun kerta ovat parempia ne kampaamoshampoot, niin mikä se olisi sellainen hyvä sitten?

pitkät vaalennetut hiukset, latvoista räjähtäneet ja juuresta limottuu. pesen joka toinen päivä.

kiiiiiiiiiiiiiiiitos :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/10 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goldwell Dualsenses - Rich Repair shampoo

Hoitava ja samalla rakennepaikkaava puhdistus. Pashmina-silkkiproteiinien ansiosta näkyvästi terveempi kiilto ja taipuisa, silkinpehmoinen tuntu kuiviin ja rasittuneisiin hiuksiin. 7.20 € (villikiharan verkkokaupassa).

Suosittelen myös saman sarjan hoitoainetta. Antaa hyvän lopputuloksen, eikä ole aiheuttanut allergiaa, niinkuin monet muut kampaamo/markettituotteet.

Räjähtäneisiin latvoihin tuskin auttaa muu kuin sakset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen kanssa Lanzan Repairia, se on tosi laadukkaan tuntuista.

Jos on rahapulaa, osta semmoinen TIGIn tuplapullopakkaus "Dumb Blonde" ja laita lisänä aina esim. Bonacuren jätettävää latvasuojaa ihan niihin räjähtäneimpiin kohtiin. Se tuplapullopakkaus kestää n. puol vuotta ja maksaa 43-46 euroa.

Vierailija
4/10 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako netistä muuten ostaa ollenkaan? EIkö tule järjettömät kuljetuskulut?

Vierailija
5/10 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huippukamaa. mun superherkkä päänahka ei sano mitään noista. ja laatu on tosi hyvä. valitettavasti kyllä hintakin. :/

Vierailija
6/10 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minä tilaan tuota Lanzaa. Tule postikulujen kanssakin melkein puolet halvemmaksi. Tulee muutamassa päivässä.

Vierailija
7/10 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko niistä kokemuksia?

Vierailija
8/10 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lifetex, Cutrin, Paul Mitchell eivät ole mielestäni oikein hyviä.

Itse tykännyt Lanzasta, Tigistä ja Bonacuresta eniten. Mulla siis paljon hoitoa vaativat paksut hiukset.

Vierailija
9/10 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätyille hiuksille shampoo ja hoitoaine, olen käyttänyt jo pitkään, on mulle ihan paras! Esim kaikki Tigit aiheuttaa jo viikon käytön jälkeen kutinaa. Mutta itsehän pitää kokeilla mikä sopii.

Vierailija
10/10 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lookfantastic-linkistä. Loistava!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan