Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumat äidit

Vierailija
05.08.2009 |

Miten luotatte siihen että miehenne pysyy vierellänne?

Kun on monta lasta, ei jaksa kiinnittää huomiota ulkonäköön. :\

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luotatte siihen että miehenne pysyy vierellänne? Kun on monta lasta, ei jaksa kiinnittää huomiota ulkonäköön. :\

Siis siihen että toinen pysyy vierellä. En usko että ulkonäöllä on paljonkaan tekemistä pysymisen tai pysymättömyyden kannalta. Toiset pitää lupauksensa ("tahdon") ja toisille lupauksilla ei ole merkitystä. Siinä se, minun mielestäni.

Ihan eri asia on sitten se, millaisena kukin parhaiten viihtyy, tälläytyneenä tai vähemmän tälläytyneenä, ylipainoisena tai hoikempana.

Vierailija
2/44 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä paljon ulkonäkö auttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei vois vähempää kiinnostaa kuluttaa päivisin tunteja pillunkarvojen nyppimiseen tai meikkaamiseen.

Eli kuljen meikittä ja en huolehdi ulkonäöstäni av. tyylin mukaan. Eli en käy kampaajalla ja osta muotivaatteita. Kuljen farkut ja t-paita päällä ja tukka vapaana tai ponnarilla.

Eli tämän mukaan olen siis ruma. Mutta ei tuo mies vielä ainakaan ole lähtenyt. Jos löytää paremman niin ovi on eteisessä, mistä voi mennä. Ei kukaan pidättelemällä väkisin pysy.

Vierailija
4/44 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku on oikeasti ruma niin ei sillä itsensä laittamisella muutu... Ja minä ainakin luoten,että mies pysyy vierelläni ihan jatkossakin... =)

Vierailija
5/44 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä muiden kanssa halua naimisiin, vaan haluan pysyä mieheni kanssa naimisissa. Jos jotain muuta ei mun ulkonäkö miellytä, niin pitäköön sen omana tietonaan.

huolehtii itsestää ja kuka ei !!!! Lihavat ja rumat, huonostipukeutuvat valaat vastaavat että ulkonäkö ei merkitse mitään... heh heh ei varmaankaan heidän mielestään, heitä kun ei kukaan muu kuin oma ukko katso kahta kertaa. Ja oma ukkokin on samaa sarjaa..... (ainoa nainen jonka hän ikinä on pystynyt iskemään on vaimo, kukaan muu ei edes oksenna samaan suuntaa)

Vierailija
6/44 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi muuten hyvä juttu olla ruma, sillä olet oikeassa - voit olla varma, että miehesi rakastaa sinua juuri sinuna, ja rumuus on yleensä sellainen ominaisuus, joka katoaa iän myötä - monet alle ja vähän päälle kaksikymppisinä kauniit naiset muuttuvat iän myötä tosi pahan näköisiksi: kuulas iho nopeammin ryppyiseksi, nöpönenä muuttuu possunnenäksi ja hoikka varsi ja kapea lantio omenapyöreydeksi - kun taas rumat ankanpoikaset kehittyvät kaunottariksi - yleensä siinä neli-viisikymppisinä: jeee, silloin alkaa meidän rumiluiden porskuttaminen!

Mutta muuten olen kyllä pirun ruma, eipä tuota kasvojen luustoa yms voi mitenkään muuttaa vaikka meikillä vähän paremman näköiseksi tuleekin. En tiä mut tuskinpa tuo mies mua on ulkonäön takia alkuunkaan valinnut...

Vierailija
7/44 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luotatte siihen että miehenne pysyy vierellänne?

Kun on monta lasta, ei jaksa kiinnittää huomiota ulkonäköön. :\

Ei ole itsekään mikään adonis. Vakka kantensa valitsee!

Vierailija
8/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä muuta mutta ällöä kun lapset näyttää minulta

Vierailija
9/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saakeli taas näitä pinnallisia. Mul on kans 3 lasta ja hyvin jaksan pitää itsestäni huolta ja rakastellaa miehe kans hyvin usein, ei tarvi häne ensinnäkää lähtee sitä muualt hakee. Ja jos ei "voi" rakastel ni kyl sen aina hoidan muutoin

Vierailija
10/44 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnittää huomiota omaan ulkonäköön ja terveyteen, vaikka mies reissaakin työkseen paljon.

Vierailija
11/44 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteemme perustuu tunteisiin ja elämän kokemukseen eikä ulkonäköön.

Vierailija
12/44 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten olen kyllä pirun ruma, eipä tuota kasvojen luustoa yms voi mitenkään muuttaa vaikka meikillä vähän paremman näköiseksi tuleekin.

En tiä mut tuskinpa tuo mies mua on ulkonäön takia alkuunkaan valinnut...

Vierailija
13/44 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoni ei kestä.

Vierailija
14/44 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasia kauhtuneen näkösiä ja 25% suorastaan rumia ja loput 25% ok-näkösiä, jopa kauniita. Monelle pieni stailaus tekis terää, mm. juurikasvut piiloon, -10-15kg pois painosta, tyylikkäämmät vaatteet, kestovärjäys ripsiin jne. Jokaisella meillä on omat ristimme kannettavana, mutta kivempaa se on kun näyttää huolitellulta jo itsenäskin takia!!

Vierailija
15/44 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenhoitajia, voi olla vaativa työ, joka vie voimia, ylipainoa voi olla jo ennen raskautta, on myös masennusta jne.

Kaikki av-mammat eivät ole töissä Prisman kassoilla ja iltaisin heillä on muutakin menoa ja tehtävää kuin pillukarvojen poisto

Vierailija
16/44 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pysyminen on tuskin kauneudesta kiinni - ainakaan lähipiiristä pikaisesti tehty tilastollinen otos ei anna sitä kuvaa.

Aika monet miehet on ihan sitä samaa sarjaa täällä haukuttujen äitien kanssa.

Vierailija
17/44 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenhoitajia, voi olla vaativa työ, joka vie voimia, ylipainoa voi olla jo ennen raskautta, on myös masennusta jne.

vaativa työ ei pakota syömään liikaa eikä rähjääntymään. Mikäs tekosyy sille raskautta edeltävälle ylipainolle keksittäs?

Vierailija
18/44 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyrin huolehtimaan ulkonäöstäni, jopa nyt kun on kyynärsauvat ! :) olen lähdössä kaupunkiin, laitoin henkkamaukan mustat sportpantsit ja saman firman tiukan kirkkanpunaisen topin. naamaan vähän meikkivoidetta, ripsiväriä ja kulmakynää... toissapäivänä kuparinpunaiseksi varjätyt hiukset pesin ja kampasin. ainoastaan kynsilakkaa ei ehdi nyt korjata...

Vierailija
19/44 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näkisi sitten ikuisesti painajaisia sen ihanan parikymppisen blondin sheivatussa kainalossa.

Vierailija
20/44 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeasti loppujen lopuksi paljoa aikaa vie..