Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Turun päiväkodit. Kokemuksia?
05.08.2009 |
Ja miksei kokemuksia myös perhepäivähoitajista...
Missä pk:ssa/pph:lla sinun lapsesi, tuttavasi, tai sinä itse olet ollut? Mitä hyvää ja mitä huonoa sanottavaa?
Kommentit (4)
ja Maistraatinpolulla sekä yhdessä hoitopaikassa jota ei enää ole. pääsääntöisesti ok.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun päiväkoteja niin paljon, mutta sellainen ikävä piirre turkulaisissa päiväkodeissa on, että jokaikinen asia menee lasten ohi ts. jos jostain tarvii säästää niin päiväkotitoiminnasta. Tulipahan tämäkin taas kerrottua, viva la Åbo!
Tädit mukavia, piha ei kaikkein miellyttävin, mutta he tekevätkin retkiä puistoihin yms. Suosittelen lämpimästi.
Alue: Aihe vapaa
...turkulainen palstailija?