Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Erityisopetuksen lakiin muutoksia
05.08.2009 |
mutta millaisia tietääkö kukaan tarkemmin.
Hesarin sivulla keskustelua.
http://www.hs.fi/keskustelu/message.jspa?messageID=3659845
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jospa ne kerrankin puhuu asioista oikeilla nimillä.
Olen jäämässä äippälomalle kun koulut alkaa joten itseäni ei nyt hirveästi kiinnosta mitä päättävät, pääasia että töitä riittää.
Alue: Aihe vapaa
Kolmivaihesysteemiä kaavailevat :
1. vaihe ja tilapäinen erityisopetuspaikka esim lintsareille.
2. vaihe tehostettua tukea vaikeampiin ongelmiin
3. ellei sekään riitä tehdään erityisopetuspäätös määräaikaiseksi.
Kuulostaa ihan hyvältä systeemiltä, en tiedä miten käytännössä toimii.
T. erityisluokanopettaja