Näkijäharjoittelua yökukkujille
Kerro jotain itsestäsi ja kysy. Lapsilukua en usko näkeväni, mieluummin esim. rakkausasioita. Ja palautteen haluaisin myös :)
Kommentit (28)
Olen elänyt koko elämäni käytännössä ilman parisuhdetta, siitäkin huolimatta että se on ollut aina suurin haaveeni elämälle. Saanko vielä rakkautta, miehen ja perheen? Kuinka kauan joudun odottamaan?
vanha tuttavuus, kauempaa
muutaman vuoden tunnettu, lähempää
Olen neljävuotiaan poikalapsen äiti. Saammeko mieheni kanssa avioliittomme kuntoon? Entä lapsen terveys?
myynnissä on ollut ja tarjouksia ei ole tulut.
harmittaa todella paljon
milloin pääsen lomalle? Ja milloin pääsen veloistani eroon?
Otsikkoni on ehkä harhaan johtava.
Sillä vaikka tapasinkin tämän toisen miehen, luovuimme jo toista vuotta sitten suunnitelmasta yhteisestä tulevaisuudesta.
Asia on jäänyt kaivertamaan mieltäni, vaikka pahin kipu alkaakin olla hellittänyt.
Näinköhän me hyvästelimme lopullisesti vai tulemmeko löytämään vielä jonakin päivänä takaisin toistemme luo; silloin kuin aika on meille suotuisampi?
Ja toisaalta - pystynkä ja jaksanko kantaa nämä nyt olemassa olevat vastuut lämmöllä ja sydämellä?
Olen minulla on 2-vuotias poika ja ihana avomies. Onko häitä luvassa?
Ei lapsia. Suhde kestänyt reilu vuoden..mihin suuntaan suhteemme kulkee jatkossa?
sinä tunnet enemmän kuin toinen, mutta lopulta se loppuu, sinä olet melko vahvatahtoinen nainen, eikö?
miehesi on jollain taiteellisella alalla, kenties muusikko tai joku hieman huithapeli? Sinä alat jo miettiä perheen perustamista, mutta mies on haluttomampi siihen. Suhde alkaa arkipäiväistyä, mutta teillä on vahvaa vetovoimaa välillänne, jonka vuoksi hyvät mahd. sitoutua lujemmin.
kaipaako hän- aikooko ottaa yhteyttä? voinko vaikuttaa asiaan jotenkin? Olen nimittäin mokannut asian suhteen- osaatko kertoa miten?
Vierailija - 05.08.09 12:55 (ID 9029582)
kaipaako hän- aikooko ottaa yhteyttä? voinko vaikuttaa asiaan jotenkin? Olen nimittäin mokannut asian suhteen- osaatko kertoa miten?
Hän ei tule ottamaan yhteyttä, koska on "se loukattu osapuoli". Sen sijaan hän odottaa sitä sinulta, ja loukkaantuu vielä lisää jos et itse ota yhteyttä, selvitä asiaa. Olet tullut kolhaiseeksi jotenkin hänen miehisyyttään, en osaa sanoa tarkemmin.
eli taitaa sinulla lahjoja olla, tai sitten hyvää ihmistuntemusta ;) Sen verran oikeaan osuit, mies ei kyllä ole taiteellisella alalla, vaan tuntee itsensä vielä liian nuoreksi perheen perustamiseen. Ja vetovoimaa väliltämme löytyy, jopa sielunkumppaneina pidämme toisiamme... Että näin minun kohdalla, kiitos :)
no ihan oikein meni muuten, mutta en usko hänen odottavan yhteydenottoa vaan päinvastoin. Ja näetkös miksi ei halua yhteyttä?
Ollaan oltu kauan yhdessä, mutta kestääkö liitto? Mitä työrintamallani tapahtuu.
loukkaantumisen aiheen näen tässä, sellaisen kolhaisun, joka on käynyt hänen miehisen itsetuntonsa päälle. Onko toinen mies.. ei se sitäkään ole...en ole varma. Minun mielestäni hän odottaa loukkaannuksissaan sinulta yhteydenottoa, vaikka on ehkä ilmaissut päin vastoin, että ottaa itse.
Välillä kurkitaan aidan toiselle puolen molemmin puolin, jonkun ihastumisen muodossa vähintään, mutta nämä eivät välttämättä käy toiselle ilmi.
Sinä et taida olla työssä, tai olet palaamassa äitiys/hoitovapaalta pikkuhiljaa työpaikkaasi?
kanssa yhdessä 11 vuotta, niistä 3 naimisissa. Lapset 8, 6 ja 2 vuotiaita. Mies töissä ja minä kotona lasten kanssa.
Mies lännestä ja minä idästä kotoisin alkujaan ja nyt pääkaupunki alueella liki 10 vuotta oltu.
Näkyykö näillä mitään meistä :)
Onko näkijä nyt linjoilla?