Kenen julkkiksen kanssa olet ollut sohvalla?
Kommentit (20)
Samuli Edelmann, Aake Kalliala, Frederik, Simo Frangen, Kari Peitsamo, joku entinen tangokuningas (en muista nimeä), Timo Hakkarainen, Kurre
Parista kaverista on tosin tullut jonkun sortin julkkiksia, mutta silloin kun ne tunsin, olivat pikkuisia wannabe-rokkikukkoja. :) Seksiä en harrastanut yhdenkään niistä kanssa. Ois varmaan pitänyt niin voi nyt täällä lesoilla. :D
tytär oli mun luokalla. Ja toisen tosi ison julkkiksen tytär oli taas mun opettajani.
Mutten voi kertoa keitä ne oli. Oon brassaillut noilla niin paljon, että tutut tunnistaisi mut heti, enkä halua myöntää olevani av-mamma.
Ei tosin tehty muuta kuin istuttiin, tunnetaan opiskelujen kautta ihan vaan kavereina :)
Ja Jyrki Kataisen.
Lasketaanko lenntokoneen istuinkin tuoliksi?
mutta useampaankin kertaan olen ollut bileissä, joissa on julkkiksia. Pussaillut en ole moisissa bileissä tai niiden jatkoilla muuta kuin oman mieheni kanssa, joka ei ole mikään julkkis, mutta tuntee niitä työnsä puolesta vaikka kuinka paljon.
häissä oli julkkiksia. Olenko itsekin siis julkkis? Eikö se tartu jotenkin?
Monta kertaa olemme sillä istuneet kun olemme työasioita hoitaneet.
kuin joku julkkis joskus aiemmin. Tai tiedä vaikka hotellissa olisin nukkunut samassa sängyssä - tai iik, käynyt samalla pöntöllä tai uinut samassa meressä... Minussa on julkkishilettä! Pyörryn onnesta!
Toi julkisuus on jopa ärhäkämmin tarttuvaa kuin sikainfluenssa... Hi hih
mutta Katariina Ebeling kanssa hiekkalaatikolla ja penkillä Jarmo Myllyksen kanssa.
Koskaan ei tiedä, jos mustakin joskus tulee julkkis. Maasta se pienikin ponnistaa. Pyydän sitten teitä istumaan aina-kannattaa-unelmoida-suuria-julkkiskotisohvalleni.
Ei vaineskaan. Nyt nukkumaan! Hyvää yötä!
on todella mukava ihminen lyhyen keskustelun perusteella
Olen ollut hänen kanssaan sekä sohvalla, lattialla että sängyllä. (En sentään sängyssä, joten en voinut siihen toiseen ketjuu kehuskella. ;))
mutta yksi julkkis oli kanssani samalla luokalla