Liian kosteaa seksiä..
Eli ongelmanani on se että kostun aivan liikaa seksin aikana. Tai ainakin omasta mielestäni.. Miten siihen saisi muutoksen? Mikä voisi auttaa? En tiedä mistä se johtuu, koska ei ole aikaisemmin ollut tällaista ongelmaa..En voi ollenkaan nauttia seksistä,kun mietin tunteeko mies mitään koska olen niin märkänä.
Kommentit (6)
Juttelin asiasta miesystäväni kanssa ja hän pitää sitä vaan hyvänä asiana. Ei ainakaan sanonut mitään että vaikuttaisi tuntoon jotenkin heikentävästi.
Itseni asia häiritsee ja jopa nolottaa. Minulla on aina ollut runsas valkovuoto ja en tiedä liityisikö tuohon asiaan tuo liikaa kostuminen.
Mies luulee, että kiihotun tosi paljon, koska olen niin kostea ja tuohon asia ei liity. Mitä kosteampi olen sitä vähemmän seksistä nautin.
Opettele nauttimaan tai anna miehen survoa kuivaan sitten.
No minullakin on niin märkänä paikat että vain litinä käy. Ei se märkyys mitään tuntoa vie, päin vastoin, tunto on parempi liukkaassa värkissä.
Ajatteles, jotkut joutuvat käyttämään likastusvoidetta kun ei ole tarpeeksi liukasta. Ei kuivana voi kyllä oikein hyvin saada orkkua nainenkaan.
Mulla on koko ajan märkänä alapää, eilenkin kun mies vain työntyi sisääni, kehui että ollaanpas sitä taas märkänä..
mutta vain raskaana ollessani.
mies luulee että olen todella kiihottunut, vaikka vasta pikkuisen olisin "sillä tuulella" enkä vielä yhtään varsinaisesti kiihottunut.
normaalisti olen kuivana kunnes on se tilanne että "nyt prkle sitä kullia mulle tai mä räjähdän!" ja silloin on naiminenkin ihanaa kun on korvien ja jalkojenväli samalla aaltopituudella.
mutta nyt kun olen tosi kostea jo ihan normioloissakin, siis ei kiihottuneena. alkaa mies usein hommiin kun luulee mun olevan kiihottunut ja silloin ei mun korvienväli oo ollenkaan vielä mukana hommassa ja kestää kauan ennenkö multa tulee. jos tulee ollenkaan kun ei se mieskään nyt jokailta tuntitolkulla jaksa panna....
ja jos sanon että en oo vielä edes tunnelmassa menee viimesetkin tunnelman rippeet. ja sit alkaa se joko, joko....miksei pillussa voi olla liikennevaloja?
koska silloin on ihana sujauttaa penis sisään. Ja sanoo sen olevan imartelevaa häntä kohtaan, että haluan niin paljon... Joten älä huoli....
Älä öle huolissasi kyllä mies tuntee vaikka pimpsa onkin märkä.kuivaa talouspaperilla välillä, koska nainen ei tunne niinhyvin kalunliikkeitä kun on märkä. Nainen tulee aina joskus niin herkäksi että kostuu enemmän kuin on tarpeen.