Miksi ei ole nälkä?
Miksi minä en tunne nälkää enää?? Tuntuu kuin vatsa olisi aina täynnä, ei kurise ikinä eikä siis ole yhtään nälän tunnetta. Todennäköisesti voisin olla vuorokauden syömättä ilman nälkää.
Kommentit (10)
ja sen takia olen ihan hämmentynyt, esim. aamulla ennen maha kurisi nälkää niin että kuului naapuriin saakka. Nyt voisin olla syömättä koko aamiaista.
Kummallista!
t. ap
mutta tää nälättömyys on aivan liian outoa. Ehkä mun pitää olla tyytyväinen tähän muutokseen.
t.ap
mutta mulla se liittyy selkeesti hiilihydrattien vähentämiseen. Lopetin melkein kokonaan pullan,hiivaleivän,keksien, makaroonin yms. syönnin kolmisen vuotta sitten ja näläntunne on selvästi vähentynyt. Aamuisin pitää ennen töihin lähtöä yrittää melkein väkisin syödä jotain vaikka ei ole nälkä, sllä maha alkaa kurnia vaikka nälän tunnetta ei oliskaan. Lomalla jätänkin usein aamupalan syömättä ja syön vasta ekan kerran noin klo12-13. Sit iltaruoka klo 18
ja iltapalaksi ehkä banaani ja teetä.
Mun mielestä ei kantsi syödäkään sen enmpää kuin on nälkä tai sit syö vain jotain pientä ettei verensokeri pääse laskemaan ihan alas.
Mulla ei myöskään oikeestaan koskaan ole janontunnetta, ei edes helteellä. Joskus lenkin jälkeen täytyy ottaa vesihuikkaa mutta janoon ei tarvii koskaan varsinaisesti juoda. Joskus kokeilin tyhjentää 2 litran vesikannun päivässä mutta mulle tuli vaan huono olo.
Kyllä kunkin kroppa kertoo mikä on parasta, olen oppinut luottamaan siihen.
Ihmettelen kaikkein eniten niitä, jotka pystyvät syömään runsaan aamupalan tai joilla ylipäänsä on aamuisin tarve syödä yhtään mitään. Itselläni saattaa päivän ensimmäinen ateria olla klo 17 eikä tunnu yhtään missään. Se myös sitten on päivän ainoa ruokailu, koska todellakaan en koe tarvetta mihinkään iltapalaan klo 20.
Olen ollut koko elämäni tällainen ja täysin terve ja normaalipainoinen. Suomalainen 5-6 ateriaa päivässä -hysteria ei yhtään sovi mun rytmiini.
mullakaan ei ole koskaan myöskään jano.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kaikkein eniten niitä, jotka pystyvät syömään runsaan aamupalan tai joilla ylipäänsä on aamuisin tarve syödä yhtään mitään. Itselläni saattaa päivän ensimmäinen ateria olla klo 17 eikä tunnu yhtään missään. Se myös sitten on päivän ainoa ruokailu, koska todellakaan en koe tarvetta mihinkään iltapalaan klo 20.
Olen ollut koko elämäni tällainen ja täysin terve ja normaalipainoinen. Suomalainen 5-6 ateriaa päivässä -hysteria ei yhtään sovi mun rytmiini.
Niin minullakin. Olen ollut samanlainen pienestä pitäen. Kamalinta on edustusruokailuissa, kun tulen kylläiseksi jo alku ruuasta. Sitten pitäs vielä vetää pitkänkaavan mukainen ruokailu. Hävettää.
Mullakin on kadonnut näläntunne :// yleensä mul oli mut nyt kesän aikana ei oo ollut yhtään näläntunnetta outoo?
Usein nää en syö koskaan mitään -tyypit napostelee kokoajan jotain. Ei ihmekään kun ei tule nälkää!!
mä voin ihan hyvin olla vaikka koko päivän syömättä, nälän suhteen siis. Mutta pakko syödä, koska muuten tulee tosi heikko olo. Sen takia olenkin aina ihmetellyt sitä, kun ihmiset valittaa että on niin kauhea nälkä, ja ei voi suunnilleen kaupassa olla vaan pitää jo kaupassa eväitä syödä, kun on niin nälkä... Mä en vaan ymmärrä sitä.