Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EI KEKSI EDES OTSIKKOA

Vierailija
04.08.2009 |

Olen niin käpynä ja ärsyyntynyt. Pinnaa kiristää päivä päivältä vaan enemmän. Mikään ei kelpaa. Miehen hengityskin ärsyttää. Esikoisen pienempikin vastaan laittaminen saa kiehumaan yli laitojen. Sitten voiskin vollottaa vuolaasti.

Olen ollut rv 20 lähtien sairaslomalla supistusten vuoksi.

Noin kuukausi sitten alkoi kauheat kipeät reisi-peppu repimiset ja poltot.

Jotka vaan lisääntynyt päivä päivältä.

Pari viikkoa ollut vatsa aivan ylitoiminnassa. Vessassa saa ravata isolla hädällä parhaimmillaan 6kertaa päivässä. Oksennuskin on tullut kertaalleen.

Viimeiset kolme päivää vatsa ollut joko ripulilla tai muuten vaan löysällä.

Pari yötä sitten herään todella kipeisiin selkä-ja alavatsa polttoihin. Ajattelin että nyt tuli lähtö. Kuitenkin rauhottuivat suolen tyhejnnyksen päätteeksi.

Seuraavan aamuna sama juttu. Kipeät poltot ja tyhjennys.

Eilen meni päivä supistellessa. Ja vatsan toimiessa.

Viime yönä taas kipeät poltot. Aamulla iskee kauhea turvotus.

Nyt supistelee, ei supistele, supistelee, ei supistele.

Väsyttää ihan helkkaristi. Olo täysin vetämätön.

Tekis mieli vaan itkee ja heittää hanskat tiskiin. :(

Olisin paljon ennemmin odottanut kaksi viikkoa yli ja mennyt käynnistykseen niinkuin esikoisesta mutta OIREETTOMANA ja LEVÄNNEENÄ!!

Tää syö kyllä voimia. Kun ei saa edes öitä nukuttua.

Ja kaikki aivan turhaan!!

Soutaa - huopaa - soutaa - huopaa. Prkl!!

ps. Anteeksi vain herkkänahkaisimmat.

Terv. rv 37+5

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mua sattuu huvittamaan.

Vierailija
2/5 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti. en voi ees kuvitella miten poikki olet :( itekkii haaveilen toisesta lapsesta (poika nyt 8kk) mutta pelkään just että oon niin poikki ettei jaksais pojan kanssa yhtää... ku nytkii välillä tuntuu että voimat loppuu kesken päivän,varsinki jos ei suostu päikkäreille... jaksamisia sinne!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pari viikkoa sitten viikon ajan vatsakipeä. Poltteli ja väänsi ja koko ajan kuvottava olo. Vain kolmena päivänä oli ihan ripulia enkä oksentanut ollenkaan. Luulin että stressivatsa oireilee mutta kun mieskin sitten sairastui ja oli ihan kunnolla vatsataudissa, niin selvisi se minunkin olotilani syy. Onneksi lapset pysyivät terveenä. Olo oli myös aivan vetämätön ja koko ajan kova jano.

Vierailija
4/5 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestänyt jo toista viikkoa.

ruoka kestää sisällä ja ei näillä muillakaan ole.

vatsataudissa mulla ainakin kaikki tulee ulos samantien minkä sisään laittaa.

Vierailija
5/5 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Enkä sano pyllyilläkseni. Olen itsekin viidettä kertaa raskaana yhdeksän vuoden sisällä. Viikkoja vähän vähemmän kuin sulla, 35.raskausviikko menossa.

Mulla ainakin loppuaikaan on aina liittynyt pahoinvointia ja vilkasta suolentoimintaa, Unettomuutta. Kipuja, kolotuksia. Kaksi viimeistä ovat menneet yli kaksi viikkoa. Sanoisin, että ihan normaalia raskaanaoloa. Sekin on normaalia, että pinnaa saa venyttää äärimmilleen, eikä se aina riitäkään, vaan napsahtelee poikki mennen, tullen ja palatessa.

Toivon sinulle jaksamista! Se, mikä nyt tuntuu ikuiselta olotilalta, on aivan pian muisto vain - muisto muistojen joukossa. :) Mutta jos lisälapsista haaveilet, kehoitan miettimään hyvissä ajoin ja tarkkaan, oletko vielä valmis tähän loppuraskauden raskauteen?

Voimia ja jaksamista!