Äitiyshousut jos iso SF-mitta
Suosittele mistä kannattaa ostaa äitiyshousuja, jos on tosi iso ja ulkoneva vatsa. Mulla on nyt rv 29 ja SF-mitta on 32 senttiä. Jos vanhat merkit pitävät paikkaansa, niin varmaan kasvaa 38-40 -senttiin.
Olen hoikka muuten, joten joku 36-38 -kokoinen käy.
Mulla on muuten sopivat H&M, Lindex -housut jäämässä pieniksi. Samoin beluasta ostetut farkut juuri tuosta mahan alta.
Mistä löytyisi siis reilulla säätövaralla housut? Eikä ihan kesähousuja, koska lapsi vasta syntyy lokakuun loppupuolella.
Kommentit (3)
Oma kokemus on se, että vatsan alle jäävissä se SF-mitta vaikuttaa eniten, koska niiden pitää olla siitä vatsan alta aika istuvia. Eivät muuten pysy päällä. Tai siis ainakin omistani ekaksi jäivät just noi under the belly -malliset pieniksi. Sen sijaan resorilliset ovat mahtuneet parhaiten, koska resori venyy. Varmaan on eroja malleissakin ja merkeissäkin.
Täytyy soittaa bebesiin, en viitsi vyöryä sinne jos ei ole ehdottaa jotain hyvää.
Olisiko sulla 2 vinkkiä jostain hyvästä amerikkalaisesta nettikaupasta?
aå
raskaus aikana yhdet tete-a-teten farkut joissa oli mukavan iso tila mahalle ja hyvät säädöt.
Oli muutenkin niin mukavat housut että harmittaa kun ei enää pysy käyttämään.
Yksi kiva ulkomaalainen äitiysvaatekauppa on Moterhood maternity, itse tilasin sieltä muutamaan otteeseen, nyt näyttäis olevan ale myyntikin käynnissä:).
Bebesillä voisi olla joitain vatsan alle jääviä, joissa se iso SF ei vaikuta?