Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö alushoususillaan kulkeva naapuri?

Vierailija
03.08.2009 |

Kävin keräämässä pyykit äsken takapihalta alushoususillaan ja rintsikoissa. Huomasin, että naapurin rouva näki minut tullessaan kotiin. Voikohan nakuiluni häiritä vai onko omakotitalon pihalla sallittua elää ihan vapaasti...?

Olen aina aika nakuilevaa tyyppiä näin helteisinä päivinä enkä esim vedä yleensä verhoja eteen jos riisun. En tahallani halua esitellä itseäni, kyse on lähinnä laiskuudesta. Pihalla en tietenkään ole ilkosillani, mutta pyyhe päällä tai alusvaatteisillani kyllä, koska en jaksa heittää vaatteita pikaisen pihalla käymisen takia. Mitä mieltä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. naapurin setä

Vierailija
2/4 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta ei se saa mua sua kovin fiksuna tai juurikaan tutustumisen arvoisena pitämään tai päästämään lapsiani teille yökylään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä luonnikkaalta tuntuu.

Itse kasvoin sen verran metsässä että totuin riisumaan vaikka minkä ikkunan edessä. Nykyään oktaloalueellakaan ei osaa ajatella että olisi mitenkään ihmeellisestä jos vaihtaa vaatteita missä vaihtaa tai iltasuihkun jälkeen painelee kotonaan ilman vaatteita. Olenhan mä meidän naapurinsedänkin ikkunasta nähnyt monesti kalsarit jalassa omassa keittiössään. Jos se jotain häiritsee että kotonaan on miten on niin voi elämä...

Vierailija
4/4 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia vain, jos näytät paremmalta kuin he. Eli jos olet kulmakunnan karmein haahka niin don´t worry.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi