Voiko 30-vuotias löytää vielä miehen yliopistolta, tai kavereita?
Olen tosi yksinäinen, parisuhdettakaan ei ole ollut pitkään aikaan. Olen kahden lapsen äiti. Aloitan opinnot nyt syksyllä, ja toivoisin tutkinnon lisäksi saavani joitain ihmissuhteitakin viriteltyä kasaan. Olen muuttanut Helsinkiin pari vuotta sitten, enkä ole onnistunut löytämään täältä kavereita.
Kommentit (15)
jossain harjoitusryhmissä ja illanvietoissa voi tutustua.
Mutta olet liian vanha, toki riippuu tiedekunnastakin, humanistisessa on ikäisiäsi, muualla ei.
Itse opiskelen "muualla", olen 28v ja vanhus. Kavereita olen saanut, mutta en sentään alkaisi seukkailemaan itseäni 3-5v nuorempien poikien kanssa. Asuvat yksiössä, pesettävät vaatteet äidillään ja dokaavat viikonloput.
varmaan paremmin kuin opiskelijoita...
Humanistisella on vähän vanhempiakin, mutta siellä sitten ne pari kundia kirjallisuuspiirissä on sellaisia - hmmm, kukkahattuisia kaunosieluja.
Iske joku seminaarin vetäjä tai tuntiope!
Tai sitten vaan etsit itsellesi aikuista seuraa opintojen ulkopuolelta. Pari kaveria saatat saada, jos jokusen vuoden ikäero ei haittaa.
jossain harjoitusryhmissä ja illanvietoissa voi tutustua. Mutta olet liian vanha, toki riippuu tiedekunnastakin, humanistisessa on ikäisiäsi, muualla ei. Itse opiskelen "muualla", olen 28v ja vanhus
Olen itse nyt 31 ja aloitin pari vuotta sitten opiskelun (uudestaan) yliopistossa. Olen saanut kolme ihanaa ystävää (joista 2 on mua vanhempia) ja monta kaveria. Ja mielestäni olen aika vähän yrittänyt kaverustua.
Miehiä en ole etsinyt ja aika nuoriahan ne pääasiassa on... mutta toisaalta olen opiskellut myös teologisessa, ja sanoisin, että sieltä voisi vaikka lohjetakin... ;-)
Teen itse gradua kotona, opinnot loppusuoralla, oon syksyllä 27v täyttävä yh ja tyttö kohta 4v päivät hoidossa. Asutaan Vantaalla, eikä mullakaan liikaa kavereita täällä.
Mun maili on proetcontra@msn.com. Muutkin saapi ilomielin laittaa viestiä! -Ap
Teen itse gradua kotona, opinnot loppusuoralla, oon syksyllä 27v täyttävä yh ja tyttö kohta 4v päivät hoidossa. Asutaan Vantaalla, eikä mullakaan liikaa kavereita täällä.
Opiskelijakunta taitaa olla aika nuorenlaista suhun verrattuna. Mutta ystäviähän sieltä saattaa löytyä silti. Riippuu porukasta ja itsestäsi (miten hyvit tulet toimeen eri ikäisten kanssa jne).
Ja ikääkin hällä oli lähemmäs 40v
päälle kolmenkympin aivan unelmamiehen.ovat nyt kihloissa. Ystäväni aloitti juttelun ja tämä oli ihan hänen strategiansa tutustua mahdollisiin miehiin.
olin 30 ja hän viisi vuotta nuorempi. Silloin huomasin, että pelkkään ikään ei kannata tuijottaa.
Jos kolkytvuotias mies vielä pyörii siellä niin tuskinpa on kovin hyvä saalis
Miksi nostit tän ketjun, vaikka 90% viesteistä puuttuu? ALOITTAKAA UUSI KETJU ettei tarvi selata näitä rikkinäisiä.
paikka, että olisi hyvät mahdollisuudet tutustuakin ihmisiin, esm. luennoilla.
Ap