Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun äiti täyttäisi tänään 60v.

Vierailija
03.08.2009 |

Olisi niin kiva juhlia kuuskymppisiä äidin kanssa, eikä vaan tyytyä viemään kukkia haudalle..

Surullinen fiilis. :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä juttu... =(

Vierailija
2/18 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti täyttäis 59 vuotta ja lapseni 1 vuotta samana päivänä. Onko äitisi ollut kauan kuoleena, minun reilun vuoden, ei siis kerennyt näkemään lastani, surullinen olo vaikka pitäsi JUHLIA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti täyttäis 59 vuotta ja lapseni 1 vuotta samana päivänä. Onko äitisi ollut kauan kuoleena, minun reilun vuoden, ei siis kerennyt näkemään lastani, surullinen olo vaikka pitäsi JUHLIA!

että oma lapsi syntyy samana päivänä kuin äiti kuolee.. elämän kierto tulee tylyllä tavalla selväksi.. :(

Vierailija
4/18 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
5/18 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitisi äkillisesti vai sairauden murtamana?

Äitini kuoli äkisiti, eli saatuaan sairaskohtauksen vain 3 pv, ei ollut tajuissaan, joten "hyvästejäkään" en saanut hänelle jätetyksi!

välillä on kauhen kova ikävä!

Vierailija
6/18 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä mölyt mahassa, äitisi elää joten voit sopia hänen kanssaan. Asiat ovat aivan toisin kun ihminen kuolee tämän jälkeen ei voi keskustella, nähdä eikä sopia asioita toisen kanssa!

Vierailija
7/18 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä mölyt mahassa, äitisi elää joten voit sopia hänen kanssaan. Asiat ovat aivan toisin kun ihminen kuolee tämän jälkeen ei voi keskustella, nähdä eikä sopia asioita toisen kanssa!

Vierailija
8/18 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan viedä äitisi vaikka hoitoon, auta häntä. Saatat oikeasti katua kun hän joskus kuolee, ettet tehnyt hänen eteen mitään.

Vierailija
9/18 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan viedä äitisi vaikka hoitoon, auta häntä. Saatat oikeasti katua kun hän joskus kuolee, ettet tehnyt hänen eteen mitään.

Vierailija
10/18 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole 7, mutta isäni vetelee viimeisiään ja on alkoholisti. Moni varmaan jättäisi juomatta, jos tietäisi millainen loppuelämä juopolla on. Se on niin turhauttavaa, ei auta itku, ei anominen, raivoaminen, ei mikään. Siksipä alkkiksilla harvemmin onkaan läheisiä. Ja ymmärrän hyvin kun sanotaan, että alkoholisti sairastuttaa läheisensäkin..

Vierailija
11/18 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olisimme viimevuonna viettäneet äidin 50v päiviä, mutta haudalle vein kukkia sen sijaan.

Vierailija
12/18 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eri asia kuitenkin kuin se, että hän oikeasti olisi kuollut!

Vierailija
13/18 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eri asia kuitenkin kuin se, että hän oikeasti olisi kuollut!

Mun äiti on juonut 15- vuotta. käyttää sekaisin viinaa ja aineita. Näin sen kerran sammuneena siwan nurkalla, yltäpäältä oksennuksessa. Soitin poliisit. Nyt en ole nähnyt 3 vuoteen.

Voin sanoa että mun äiti on kuollut. Tuo narkomaani ei ole se sama äiti joka minua pienennä hoiti. Odotan vain koska ovikello soi ja tulevat kertomaan että äiti on kuollut.

Vierailija
14/18 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä välit, jos vielä on aikaa. Tulet VARMASTI joskus katumaan näitä puheitasi.

Vierailija
15/18 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien äitien kanssa "tehdä sovintoa", eikä alkoholisteja tms. voi "auttaa".

Minun äitini on kusipää ja se päivä kun hän kuolee on oikeasti hyvä päivä. Ymmärrän seiskaa erittäin hyvin.

Vierailija
16/18 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään sovinto ja ollaan niinkuin mitään pahaa ei olisi tapahtunut.

Alkoholisitiveljeni on aiheuttanut vuosikaudet kaikille läheisilleen suurta surua, mm. vammauttamalla äitimme.

Ymmärrättekö te muutamat kirjoittajat, miten paljon te voitte loukata meitä alkoholistien läheisiä naivilla kommenteillanne?

Vierailija
17/18 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä välit, jos vielä on aikaa. Tulet VARMASTI joskus katumaan näitä puheitasi.

ja en ole sama kuin tuo Siwan nurkille sammuneen tytär

t:7

Vierailija
18/18 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitisi äkillisesti vai sairauden murtamana? Äitini kuoli äkisiti, eli saatuaan sairaskohtauksen vain 3 pv, ei ollut tajuissaan, joten "hyvästejäkään" en saanut hänelle jätetyksi! välillä on kauhen kova ikävä!

Eli tässäkin olemme saman kokeneet.. :(

Voimme varmasti tietää miltä toisesta tuntuu..

-ap-