Sain sitten bannit kauppalehden keskustelusivulle :/
Se siitä sananvapaudesta :0!
Kävin siellä vähän provoomassa ja herättämässä keskustelua kun minua ärsytti palstan ääri- oikeistolaisuus ja rasismi sävytteiset keskustelun aloitukset.
Ei olisi sitten kai kannattanut :O
Eikö miesten maailmaa saa millään tavoin järkyttää?
Minusta on niin naurettavaa, kun siellä on jos jonkinlaisia aloituksia mamuista mutta minun lapsekas provo aloitukseni tyyliin: "Kauppalehden perus jätkä on rasisti" Sai aikaan niin voimakkaan reaktion, että keskustelu suljettiin heti!
No olkoonkin niin, että kyseinen paikka on tarkoitettu pääosin taloudesta keskusteluun, mutta millä oikeudella sitten miehet tulevat kinuamaan täältä iltapäiväkahviseuraa kun tämä palsta on pääosin tarkoitettu vain perheestä keskustelemiseen?
Miksi siellä on sallittua sellaiset aloitukset kuten, "Nyt tarvittais taas skinheadeja" mutta ei toisinpäin käännetyt aloitukset kuten tuo minun?
Kommentit (2)
Piti sitten käydä lukemassa aloituksesi. Ei ihme, että bannattiin ja sait ihan järkevät perustelut. Ensinnäkin siellä ollaan palstajaosta tarkempia kuin esim. täällä, olit väärällä palstalla. Siitä on ihan turha urputtaa.
Toisekseen aloituksesi oli asiaton.
Eri keskustelupalstoilla on erilaisia kulttuureja, kuten eri maissa. On turha valittaa, jos jo vauvapalstalle huonoa käytöstä ei suvaita senkään vertaa muualla. Tai vaikka jurottamista siedetään Suomessa ei tarvitse ihmetellä, että jossain muualla päin maailmaa siitä tulisi "sosiaalista bannia" eli pidettäisiin vielä huonompana käytöksenä.
Ehkä siksi, että jo otsikossa oli yhdyssanavirhe? On ne tarkkoja:)