Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurperhekuumeilijat Elokuuhun :)

03.08.2009 |

On elokuu, mutta vielä on kesää jäljellä ja tulee kauniita päiviä!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA arvatkaa kuka ei osaa jättäytyä haaveilemaan niistä hauvoista vain vaikka vannoi, että nyt saa nuo kaksijalkaiset vauvat jäädä vähäksi aikaa ajatuksista.

Eli kova hinku on minullakin sinne takaisin teidän imussanne... jos seuraava kerta taas menisi paremmin.

Meillä muuten on tässä tuohon koira-asiaan tullut sellainen käänne, että anoppi joutui viime viikolla sairaalaan pienen aivoverenkiertohäiriön takia ja meillä on sitten hänen koiransa tuossa pihassa... arvatkaa vain mitä se tekee meidän omalle pentukuumeelle. Ei ainakaan hillitse, oikein suree jo sitä, että jahka mummo toipuu niin pitää luovuttaa koira taas hänen hoiviinsa.

Mulla ei ole kuukautiset palanneet sen km:n jälkeen, kai imetyskin vielä sekoittaa rankasti pakkaa... joten entiseen malliin on tuo vauva-asia TJOTtailua. Seuraava jännäily reilun viikon päästä (jos ei vuotoja tule ensin...)

Mukavaa raskausaikaa teille raskautuneille!

Vierailija
22/37 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koettakaa löytää aikaa myös muutaman rivin kirjoitteluun, meillä on kovin kuihtumaan päin palsta nyt..

Tietenkin tämä syksy on kiireistä aikaa, lapsilla koulut alkaa ja säilömisjutut ym ym.

Mutta yritetään, eikö?

Onnittelut lämpimät kaikille raskautuneille!! Muru ja Haaveilija! Iik ihanaa!

Minäkin tahtoisin ;) mutta tänään onkin sitten kp1.

No, kierto onneksi koko ajan näyttää lyhenemään päin, jospa se normi sieltä joskus löytyisi. Viimeksi taisi olla kp44.. Nyt sentään kp32.

Tanni - miten sulla odotus sujuu, ja töiden aloitus? Entäs pienen hoitoon sopeutuminen?

Sulla varmaan on jo iso masu. Tuntuu kovasti liikkeitä?

Haaveilija ja muru, jos siel odotuspuolella on niin hiljaista, niin jatkatte ihan rauhassa myös täällä meidän ilonamme kuumeilijoissa.. Kiva kun jotain kirjoitusta on täällä meidän palstalla.. minä itse olen myös ollut vähän laiska kirjoittelemaan, mutta jos parantaisi nyt..

Annlinn - mitä kuuluu? Vieläkö kuumeilet? Ei sinusta ole kuulunut aikoihin mitään?

Omppis - kuinka kesä2010 projekti etenee?

Kaikki uudet, tervetuloa kirjoittelemaan, tutuksi tullaan pikkuhiljaa, laittakaa jotain pientä tekstiä tai sitten enemmänkin:)

Mulla kuopus nukkuu, ja yksin olen nyt täällä, ja työt odottaa tuossa (yhä näitä huoneiden muuttotouhuja;) kivoja mutta työläitä.

Nyt siirryn niihin touhuihin, mutta ihanaa ja raikasta elokuuta kaikille, erityisesti plussanneille:)

sinuvix4 +haave

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea vielä plussanneille!

Sinuvi kyseli miten töiden aloitus on sujunut. Ihmettelen, kuinka mukavaa on ollut. Minulla on tosi mukavan tuntuinen luokka, 21 oppilasta, kolmosia. Niiden kanssa on ollut mukavaa puuhastella. Lisäksi opetan tekstiilitöitä viitosille ja kuutosille. Sekin on ihan mukavaa vaihtelua oman luokan opetukseen.

Pienin aloitti perhepäivähoidon, on siis 10½kk nyt. On ollut "loiva" aloitus kun hoitolapsia on ollut vain yksi meidän pojan lisäksi. Syyskuun alussa tulee kolmas. Ihan mukavasti on mennyt. Aamulla pikku itkut tirauttaa kun jättää, mutta se itku kestää korkeintaan minuutin kun äiti häipyy näköpiiristä. Unet on vähän vaikeita kun meinaa simahtaa hitusen liian aikaisin mutta on nekin saatu jotenkin menemään. Toiseksi nuorin aloitti eskarin joka on koulun yhteydessä, ja siinäkin on ollut omat totuttelunsa. Myös vanhimmalla koululaisella (5.lk) vaihtui ope, joten muutoksen tuulia sielläkin. Meidän tokaluokkalainen ehti olla päivän koulussa kun nousi kuume ja saikin sitten antibiootit korvatulehdukseen ja tipat silmiin. Ei onneksi vielä sikaflunssaa....

Itse, vaikka oonkin nauttinut opetustyöstä ja aikuisten keskusteluista, oon ollut iltaisin aika väsynyt ja parina päivänä oonkin ottanut pikku torkut töiden jälkeen.

Masuasukki myllää jo mukavasti ja varsinkin iltaisin heittää yksiössään kuperkeikkaa. Vähän kaihoisin mielin yritän tallentaa nämä tuntemukset, meillä kun satavarmasti on viimeinen raskaus kun teetän sterilisaation sektion yhteydessä. Toisaalta en niinkään ajattele että voi, ei koskaan, vaan ennemminkin että tää on jonkinlainen siirtyminen taas seuraavaan elämänvaiheeseen.

Tosiaan, aika hiljaista on ollut täällä palstalla ja odotuspuolella ei suurperheellisiä näin niin kuin silloin kun meistä jotkut edellisen kerran siellä palstailtiin. Säännöllisen epäsäännöllisesti luen/kirjoitan kyllä joulukuisiin, muttei se oo ihan sama asia. Varmaan käyn täällä kirjoittamassa aina odotuksen loppuun asti ja varmaan lukemassa ja katselemassa mitä teille muille kuuluu myöhemminkin.

Tosiaan, Annlinn mitä kuuluu?? Ja omppiksestakin oisi kiva kuulla.

Mukavaa elokuun loppua kaikille!

Tanni ja masuasukki

Vierailija
24/37 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tulee luettua, mutta... Ei oikein koskaan muka löydy aikaa kirjautua ja kirjottaa sitä paria riviä..

Tosin ehkä tämä kesäaika kaiken kaikkiaan on sellainen kun kaikilla koko pesue läsnä.. Nautiskellaan keleistä ja perheestä.. :)

Tuosta säilömisestä, en tiedä meneekö aika siihen kun minnekkään ei mahdu enää....

Meillä ainakin tuo marjasato on ollut NIIIN valtava että..

Koulun alkukaan nyt ei ehkä niin..

Jotenkin on kai vaan niiiin saamaton..

Tanni tuolla odotuspuolella näkyi just huhuilevan suurperheellisiä.. Mutta ei sitä täältä tosiaan osaa lähteäkään..

Omassa navassa ei muutoksia, sain sen neuvolan heti syyskuun alkuun. Vähän täti mietti että menne aika niukille sen ultrakutsun kanssa sitten -ehkä..

Mutta kyllähän sinnekin ehtii.

Olo on todella siis niin ihmeen rauhallinen, edes orastava flunssa ei aiheuta mitään paniikkeja tms.. Ja edelleen väsy on ainoa ystäväni.. Ei sillä, en sitä pahoinvointia oikeastaan kaipaakaan..

Näin pikaisesti täältä.. Nyt siis siivoilemaan ja leffaa sivusilmällä kattomaan.. :)

25/37 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia täällä jopa kaksin kappalein! Sori etten ole aikoihin pinoutunu, meillä ku on tuo rakennustyömaa töitten yms. lisäksi niin hyvä että on ehtiny sillon tällön kuulumisia kertoilla tuolla Neliapiloissa...

Haaveilija ja Maalismuru oikein paljon onnea, enkeleitä ja tarrasukkia viidennen odotukseen!

Tanni: mistä ihmeestä sää noita viikkoja olet jo noin paljon kerryttänyt! Mukavia työkuukausia vaikkei niitä montaa ookkaan =D mutta älähän vaan ittees rasita liikaa...

Sitruunapisara: meillä on "vasta" kolme lasta (poikia) mutta haaveena (mulla ainaki, miehellä nuo tunteet heittelee hiukan...) ois sellanen 5-lapsinen perhe..

Anselmiina: niinhän se järki sanoo vaikka mitä mutta sydän ja tunteet ihan muuta! Meillä siis haaveillaan siitä neljännestä kans...ja siitä koiruiinista mikä teillä on onkin! =D

Katjalah: Pahoitteluni km:stä, en ole vielä tainnut sua "halia"! Ihana kuume sulla kyllä on noista koiratytöistä =D meillä on kans siis kuumeiltu koikkerityttöä jo toista vuotta mutta ei olla vielä tuota isukkia saatu puhuttua ympäri, vaikka tuo 2v kuopuski kantelee hälle koirapehmoja ja tuo koirankuvia pussattavaksi =D

Jokos se piinaviikko sulla on lopuillaan?

Sinuvi: pahoitteluni tädin vierailusta, parempaa onnea seuraavaan kiertoon! Tärpin kannaltahan se on varmaan parempi että kierto lyhenee eikös vaan?

ON: tässä vähä jännäillään ja tätiä ootellaan saapuvaksi...kp nyt 31 mitä se on ollu viimes 26...maanantaina aattelin testata mikäli tarvetta on...mitään oireita ei ole muutako menkkajomotukset alavatsalla mutta nehän nyt voi olla kumpia vaan enteilevää...ja mullahan kierto on tosiaan heitelly 26-35 päivissä joten ei vielä ole sellanen menkat myöhässä -olokaan...mielihän tietty alkaa jo tekemään vaikka mitä laskelmia ja heittoja =D

Hyviä viikonlopun jatkoja!

nani

Vierailija
26/37 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan kurkkimaan kuulumisianne.

En ole koko kesänä käynyt linjoilla, mutta kiva huomata, että Tannin raskaus sujuu hyvin.

Sinuville tsemppiä yritykseen....Omppikselle vilkutuksia. Onko teillä vauvaprojekti millä mallilla?

Meillä on ollut aika rankka kesä. Kaikenlaista on sattunut ja tapahtunut ja itselläkin on ollut vähän palikat pahasti sekaisin. Mitään vauvahaaveita ei siis täällä suunnassa ole ilmoilla, mutta eihän sitä koskaan tiedä tulevasta.....

En muuten päässyt jostakin syystä kirjautumaan. rekisteröidyin uudestaan ja nimimerkki on nyt meriutu2.

-Meriutu

Vierailija
27/37 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan aurinkoinen päivä vielä tänäänkin on ollut. Saatiin olla juhlissa, joissa vietettiin ulkona aikaa syöden ja seurustellen. Pihassa oli kuulemma tusina autoa, ja suurin osa lapsiperheita, joten vipinää ja vilinää oli. Nyyttärit ei olleet, mutta siitä huolimatta vein piirakan kermavaahtoineen mennessäni (toki kysyin etukäteen että toisinko).

Ja tietenkin siellä oli kaksi odottavaa äitiä. Toinen sellainen, jonka puolesta olen vilpittömän onnellinen, toisen odotus taas sai minut lähinnä ärsyyntymään. Miten se voi olla niin helppoa toisille, ja vielä tuntuu että he puhuivat siihen malliin, että näin se homma laitetaan sujumaan, AARRGG!

Ja ärsyttävää huomata itsessä sellaisia piirteitä etten soisi hyvillä mielin jollekin raskautta.. minäkin haluan pian pian pian pian pian...

Taidan olla itsekäs, mutta on nyt niin ahdistava olo. ja jotenkin just tuon toisen naisen takia. itkettää. (kuitenkin uskon että meille vielä yksi vauva suodaan. mutta se kuume tuntuu olevan just nyt NIIN kova.)

taitaa olla tylsä omanapainen viesti.

Meriutu, kiva kun sinäkin olet linjoilla:)

Ikävä kuulla että on ollut rankka kesä, toivottavasti alkaa helpottaa kun näin alkaa syksyyn kääntyä. Teilläkin pieni on jo vuoden täyttänyt! Kirjoittele kuulumisia ja fiiliksiä, vaikket ilmoittaudukaan 'vauvahaaveiluun' juuri nyt.

Kohta alkaa tuo keihäsfinaali, toivottavasti suomen miehet täräyttävät kunnon keihäsmetrit !!

sinuvi

Vierailija
28/37 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa minunkin kuulumisia. Minä en viitsi sen takia kirjoittaa kun en osaa tuota uutta salasanaa! PItää aina käydä se ensin sähköpostista kopsaan.

Olen kovan flunssan kourissa ja maannut lähinnä tämän päivän tai istunut netissä! Osalla lapsistakin on, ei tämä nyt ihan nasunuhalta vaikuta mutta ärhäkkä tauti muuten.

On minun aika kyllä mennyt aika tehokkaasti muutenkin. Olen säilönyt ja nyt juuri mehunkeitot meneillään. Vielä ois marjoja pensaissa eli ei loppua vielä näy. Sitten meillä on tuo vinttiprojekti johon myös menee aikaa. Varsinkin nyt kun on sisustusvaihe menossa niin tarvitaan minuakin. Kivaa kun aina syksyisin pukkaa hirveä sisustusinto päälle niin voi sen nyt hyödyntää uuden vintin suunnitteluun.

Raskaus alkaa olla nyt helpommalla puolella kun on alkuajan vaivat ohi. Ei ole jotenkin oikein uskaltanut kiintyä tähän vauvaan, pelkää yhä menetystä. Vastasyntyneen vauvan kuvia kun katsoo niin tulee oikein sellainen pakahduttava vauvakuume. Välillä vähän masentaa kun tietää että parin viikon päästä se nyytti olisi ollut sylissä. No toivottavasti uusi vauva alkaa tässä parin viikon sisällä antaa merkkejä itsestään niin saa lohtua sitä kautta. Torstaina on lääkärineuvola ja ai että hermostuttaa. Varmaan verenpaineet pilvissä.

Meillä oli riemunpäivä viime viikolla kun pienin oppi kävelemään. Ei hän ollut kuin "vasta" 1v 7kk. Puolitoistavuotisneuvola on onneksi vasta kuukauden kuluttua niin ei enää jouduta mihinkään tutkimuksiin. Vahva peppukiito varmaan vei kävelyhalut täysin. Alkoi jo ottaa aivoon ihmisten kyselyt eikö se jo kävele, no joko se kävelee... Joskus olisi tehnyt mieli sanoa jotain ilkeää.

Minä odotan kovasti josko taas minun siskojen kanssa selvittäisi viikonlopuksi mökkeilemään. Meille siitä on tullut jo perinne. Ihana vaan olla ja laittaa hyvää ruokaa. Vuosi sitten minulla oli kylläkin pienin matkassa kun oli vielä tissillä. Nyt pääsisin ihan yksin, ihanaa!

Onnittelut uusille massunkantajille, toivottavasti kaikki halukkaatkin pääsevät pian sille puolelle! Odotuksen odotus se vasta rankkaa onkin!

Nyt ruuanlaittoon!

Iuiu ja "sulo" rv 16

Vierailija
29/37 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Sinuvi, Tanni, Meriutu, kaikki! :)

Eipä ole tullut kirjoiteltua taas aikoihin. Lueskeltua aina välillä, harvakseltaan. Meillä vauvakuume- ja projekti on jäissä. Ajatukset menee niin ees ja taas, että parempi antaa ajan kulua ja nauttia näistä viidestä lapsesta. Ehkä kuume vielä yltyy ja vauvakin vielä tahdotaan, mutta aika näyttäköön. Kaksi pikkueukkoa on aika energisia pakkauksia ja koululaisetkin tuovat oman haasteensa. Nyt annetaan aikaa myös parisuhteelle kun siihenkin on taas paremmin aikaa. Viikon päästä vietetään miehen kans kahdenkeskinen viikonloppu hotellissa täyshoidolla. :) Ja suunnitelmissa on myös äkkilähtö etelään kaverin kans vielä tälle syksylle! Mutta kunhan rauhoitun ja palaan arkeen, ilmoittelen kuinka vauvakuumeen käy! :)

Onnea kaikille raskautuneille, ihanaa! :) Ja tsemppiä kaikille, jotka vielä odottavat tärppiä! Toivon sitä teille sydänjuuriani myöten!!!

Meriutu, jaksamisia arkeen! Toivottavasti kaikki käy parhain päin! :)

Omppis omppompoo..

Vierailija
30/37 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Uutena kuumeilijana kirjoittelen... Meilläkin on jo viisi lasta ja kuudennesta haaveillaan. Niin kumma on ihmismieli, että sen viidennen luulin varmasti olevan viimeinen, mutta ilmeisesti krooninen vauvakuume vaivaa!:D Muutaman kuukauden yritys on takana ja mieli muuttuu kuukauden aikana usein, haluan vauvan (mies myös), mutta välillä tulee sellainen olo, että haluanko kuitenkaan luopua nykyisestä elämästä...? Tämä taitaakin olla ensimmäinen kerta, kun ajattelen vauvahaaveita myös järjellä enkä vain tunteella! Tosin tiedän, että tunne voittaa! ;)

Vierailija
31/37 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ei taas mitään ihmeitä.. Ajattelin tulla tännekin pari riviä kirjaamaan kun taas tuolla odotuspuolella tuonne kaksosodottaja avaukseen piti mennä änkeemään.. :D :D

Ja huomasin siinä että oikeesti kaipaan tuota tuplaodotusta.. Jotenkin se jännitti niin eritavalla kuin tämä yksösodotus.. (siis nyt oletettu yksösodotus, toivottavasti yksi..... )

Mitähän piti muuta... Uusia tulijoita tais olla, ja jokunen vanhakin törmäilemässä.. tervetuloa ja kiva kuulla!!

Josko tähän nippuun tulisi sitä Sinuvinkin kaipaamaa aktionia.. =)

Minä se en tosin taida kulumallakaan lähteä.. Vaikka Tanni sen odotuspuolelle avauksen tekikin niin ei paljon siellä keskustelukäy..

Ja aina sitä silti tänne tulee.. :)

Hoh, meilläkin oli sitten jätettävä linnuille marjoja pensaisiin.. Ei vaan enään mahtunut omaan eikä muidenkaan pakastimiin.. :(

Muutenkin sato oli tänä kesänä iloinen yllätys, jopa porkkanat olivat kasvaneet kivoihin mittoihin.. Herneet vain meni jostain syystä vähän oudoiksi.. Liekö lajikkeessa vika??

Nyt taas pölähti syli täyteen ja yksi haisee.. Jee jee..

Mukavaa viikonloppua kuumeilijoille ja muille!!

Mulla tiistaina neuvola.. Vähän "jännittää" josko kuuluis jo äänet..

Vierailija
32/37 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet, toivottavasti visiittinne jää lyhyeksi. Ihanaa, kun tänne taas tulee uusia niin ei tarvitse mun jäädä yksin höpisemään... Kun siltä se taas vaikuttaa että millään ei osaa siihen hauvavauvahaaveiluun keskittyä vaan veri vetää tänne...

Vähän mietin sellaista, että pitäisikö meidän jatkossa tehdä kuten esim. tuolla neliapiloitten pinossa, eli laittaa pinon ensimmäiseen viestiin vähän listaa siitä, ketä täällä on haaveilemassa ja monesko lapsi kyseessä ym... siitä sitten näkisivät uudetkin heti hieman ettei tarvitse jokaisen erikseen kysellä lapsimääristä ja muista perusasioista... Nyt kun näitä viestejä voi päivittää niin ketjun aloittajan olisi helppo aina lisäillä uudet JA ODOTTAJAT TE MYÖS täytyyhän sinne saada plussanneitakin antamaan toivoa muille!!!

Eli tässä: Katjalah,34v, p1/97p12/02t1/05p1/09, Pirkanmaa

Minä voin sitten aloitella syyskuun pinoa, minä kun varmasti nyt tällä erää täällä roikun ja mikäli merkit paikka pitävät niin tulen roikkumaan piiiiitkääään.

Ai niin, meidän vauva on vihdoin oppinut kääntymään myös vatsalta selälleen ja painuu pitkin taloa, eli mulla ei ole enää pikkuvauvaa, nyyyh! Hullua miten sitä esikoisen kohdalla odotti uusia taitoja ihan innoissaan ja näiden toisten kohdalla tavallaan suree, kun se aiempi vaihe jää taakse!

33/37 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katjalah kävi mua muistuttamassa tuolla Neliapiloiden puolella etten ole tänne käyny päivittämässä tietojani...Eli niin siinä kävi niin hassusti että mullaki testi näytti plussaa viime maanantaina!! Ihan ollaan ö:nä aapisen laidalla moisesta ihmeestä =D mutta onnesta kuiteski soikeena! La ois 27.-29.4 riippuen siitä millä laskurilla sitä laskee...

Sinuvilla on niin tutut tunnelataukset! Mää kuiteski olen ihan varma että teille se vauva vielä suodaan!

Omppuäippä: Vitsit olen kade teidän parisuhdeviikonlopusta! Me ollaan vietetty sellanen viimes 5v sitte meidän 10v hääpäivänä..nyt ois parin viikon päästä se 15v hääpäivä mutta taitaa jäädä kahdenkeskiset hetket aika vähiin...Mutta tosiaan viettäkäähän ihana ja rentouttava viikonloppu kahdestaan ja nauttikaa täysin siemauksin!

iuiu: pikaista paranemista! Meillä jylläs kans mulla ja kuopuksella tosi sitkeä flunssa, vielä kolmen viikon jälkeenki tuo pikkumies yöllä herää rykimään...

Haaveilija: Mää olen kans aika hassu noitten kaksosten kans vaikkei meillä niitä ookkaan...jotenki sitä niin paljon on niistä haaveillut =D tuntuu jotenki enempi naurettavalta...mutta eihän sitä vielä tiiä jos sitä teillä ois toiset tuplat tulossa :)

Katjalah: Kiitos onnitteluista ja muistutuksesta! En mää usko että sää täällä enää sitte oot ku mää joskus tänne takasi tulen (jos en sitte ihan maitojunalla heti)...vielä en ole tohtinu tuolle o-puolelle uskaltautua, toki olen kurkkimassa käyny...sen verta pelkopersiissä vielä olen...ja aika kauan saan olla jos pääsen ultraan vasta 22.9...sinne on niin hurjan pitkä aika..

Mutta jos jokunen päivittelee tietoja niin mulle vois laittaa...

nani76: 33v, p02/95, p08/99 ja p08/07, Päijät-Häme

Hyvää viikonloppua ja syksyistä plussapuhuria!

nani rv 5+2/4

Vierailija
34/37 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voin onnitella nania!! Ihanaa, onnea ja tarrasukkia matkaan pienokaiselle!!

Meilläkin nuo flunssat sitkeesti jatkaa eli kuumetta onneksi ei oo kellään , mutta 8-vuotiaalla kamala yskä ja äsken valitti korviaan ja annoin särkylääkettä. Kun koulut oli alkanut kävi silloin lekurissa ja söi jo yhen antibioottikuurin mutta nuha vaan jatkui ja lisäksi tuli yskä. Kai on sit taas korvissa =(( Myös eskarilainen tukkoinen ja pieni ukko myös räkii aikalailla. Myös iskä nuhainen. Oma kurkku oli kipeä mutta nyt vain kutittaa sitä ja sen johdosta yskittää...

Oma olo on jo aika paksukainen ja turvottaakin-huomaa että töissä seisoo 5 tuntia putkeen.... Mullahan on suonikohjut toisesta jalasta leikattu mutta kun on ollut niin kuumaa en oo jaksanut tukisukkia vetää ja nyt oon parina pvänä pitänyt, on kyllä auttanut, mutta jalat on jo valmiiksi turpeena niin puristavat vähän liikaakin. Oon asennoitunut kyllä niin, että pikkuvikojen takia en saikulle jää, joten yritän sinnitellä marraskuulle ja olla "hyvä ope"... Selkä onneksi ei oo vielä reistannut niin kuin viime raskaudessa.

Sinuvi, toivon sinulle kyllä niin kovasti plussaa kuin vain voi ikinä toivoa. Ja Meriutukin olit käynyt kääntymässä, kiva kuulla sinusta, jaksuja! Ja Omppiksesta myös oli mukava kuulla. Ihanaa kun teillä on järjestynyt parisuhdeviikonloppu, meillekin sellaiset on tosi harvinaista herkkua. Miten Annlinn, missä mennään? Katjalahille myös plussatuulia.Haaveilija, Nani ja muutkin plussanneet, kirjoitelkaahan tuonne odotuspuolen suurperheellisten pinoon niin ei tiputa sieltä pois...yritän myös itse aktivoitua kirjoittamaan. Toki käyn täällä aina välillä, kuten näkyy, ootte kaikki jo tavallaan niin tuttuja että pakkokin on käydä.

Ja jos minut haluaa lisätä plussanneisiin niin olisi siis Tanni 38v (kolmen viikon päästä, iik!!), p.05/98, t02/01,p 06/03 ja p 10/08, Etelä-Savo. la 15.12.2009 (r-viikoista ei hajuakaan)

Vierailija
35/37 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanni.. sulta vaan kysäisisin onko suurperheodottajille omaa pinoa.. Meillä tää 6 odotus jo hyvällä mallilla mut jotenki ei osaa nuihin normipinkkoihin kirjotella. Ilmotteleppa t.ikukuume

Vierailija
36/37 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nania, eli lämpimät onnittelut Nani sinulle plussasta.

Pikäisesti ilmoittelen vain kuulumisia että täällä mennää iloisella mielellä...isot koulussa, pienet kotona, ja pienin päiväunilla. Toiseks nuorin istuu nukkuva kissinpentu sylissään..hellusta.

Meillä peittoja on ahkerasti heiluteltu, vois kuvitella oviksen olevan lähellä on niin sellaset fiilikset. Mutta kun kierto on pitkä, niin tiedä häntä. Mutta täytyy olla ahkerana miehen kanssa;)

tanni uskomatonta että sun raskaus on jo noiin pitkällä, että kirjoitat että rv't ei hajuakaan :) jukra kun aika menee..

Nyt puuhastelemaan pikkukaverin kanssa.

sinuvi

ja mun tietoja

sinuvi:t96,t97,p06,p08 ja yritystä on ollut tammikuusta 09

Vierailija
37/37 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli yritellään odotuspuolella suurperheellisille omaa pinoa. Tuuhan kirjoittelemaan niin en oo ainoa joka sinne raapustaa =)))

tanni