Olinko teidän mielestänne töykeä? ov
Olin eilen yksissä häissä ja hädin tuskin tunsin hääparin. Syy miksi olin tuolla oli se, että harrastusporukkamme esiintyi tuolla ja meidät oli ihan kutsumalla kutsuttu tuonne (morsian oli joskus vuonna nakki ollut meidän seurassa mukana).
Meidän esityksen jälkeen lähdin kotiin (olen melko viimeisilläni raskaana ja olo ei ollut kovinkaan hyvä). Kävin hyvästelemässä hääparin ja läksin.
Tänään yksi tuttu, joka on samassa seurassa, soitti ja ihmetteli, että miksi sä nyt noin aikaisin lähdit! Olit aika töykeä, kun häissähän pitää tunnetusti olla viimeiseen asti! Maksoi mitä maksoi! Ja hänkin lähti vaimonsa kanssa vasta kahden maissa kotiin, viimeisten joukossa!
Juu, tuo pariskunta on kyllä sellainen, että joka kissanristiäiset pitää koluta, vaikkei edes tunne juhlakalua kovinkaan hyvin.
Itse pahoitin tästä mieleni (ne hormonit, ne homronit :(), olisiko mun siis todellakin pitänyt istua siellä tyhjän panttina koko loppu ilta ja yö, vaikken edes tuntenut ketään muita sieltä kuin nämä harrastusporukan tyypit. Ja tanssiakkaan en olisi voinut. Enkä ole sitä sorttia, joka alkaa juttelemaan ventovieraan kanssa luontevasti.
Kommentit (3)
Raskaana olevan ei ole pakko tehdä mitään, silloin saa kieltäytyä kaikesta. Raskaana ollessa tulee herkemmin huono olo ja väsyttää ja silloin kuuluu pitää oikein hyvää huolta itsestään - ja viis veisata, mitä muut ihmiset haluaa.
Ihan oikein teit, kun lähdit pois!
Hääpari oli varmasti jo ihan otettu, kun joku viitsii vaivautua viimeisillään esiintymään heidän häissään. Aivan ymmärrettävää sinun toimintasi.
sinun jälkeesi.