Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko asunnon mihin tulossa viiden vuoden sisään putkiremontti?

Vierailija
02.08.2009 |

Itse remontti ei haittaa, ainoastaan kulut.

Jos olet ostamisen kannalla, niin perustele.

Kiitos, koitan puntaroida päissäni:)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rempasta tulee, yleensä kämppä on asuinkelvoton rempan ajan... Ja rahaa toki nielee tuo remontti melkoisesti.

Vierailija
2/8 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos vain pari vuotta asuisin, voisin ostaa vain jos olisi ns. sikahalpa (eli saisi tod.näk. myytyä ennen putkiremonttia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas ajattelee siltä kannalta, että joskus sitä remonttia kuitenkin pitää tehdä, niin tuossa on hyvä sauma remontoida kylppärit ja keittiöt uuteen uskoon. Jos aikoo asua asunnossa pitkään, niin tuleehan siihen väistämättä nyt kaikenlaista remonttia.

Vierailija
4/8 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnassa huomioisin tulevan rempan hinnan ja siitä aiheutuvan haitan hinnan. Asunnon pitäisi olla harvoin tarjolla oleva ja muilta osin hyvin miellyttävä unelma asunto, jotta olisin valmis lähtemään moiseen ruljanssiin.

Vierailija
5/8 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi pientä lasta, toinen vielä vaipoissa.

Pahimmillaan remontti kestää useita kuukausia. periaatteessa asunnot voivat olla "Asumiskelpoisia koko remontin ajan", mikä tarkoittaa sitä, että vedentulossa on vain ajoittaisia katkoksia, mutta kaikki se sotku ja remontin tieltä pois nostettujen tavaralaatikoiden siirtely ei innosta.

Vierailija
6/8 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse remontti ei haittaa, ainoastaan kulut. Jos olet ostamisen kannalla, niin perustele. Kiitos, koitan puntaroida päissäni:)

Noilla kuluillahan on tapana paisua remontin edetessä. Periaatteessa on budjetti, mutta siihen tulee lisää hintaa lisätöinä.

Vierailija
7/8 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi 41.000€ ei ottanut taloyhtiön kaakeleita vaan osti omat. 3kk kestää.

Vierailija
8/8 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hinta olisi sopiva suhteessa jo remontoituihin + ns. vaivanpalkkaa remontin sietämisestä.

Minä olen valmis kestämään remontin lastenkin kanssa, kunhan "hinnasta sovitaan".