Kuinkas moni nyt oikeesti pitää/on pitänyt niitä kakkisnauhoja
Itse vasta harkitsen oman tekoa.... Missä päin kakkisnauhalaiset vaikutatte?
Kommentit (9)
Missä sitä kakkisnauhaa oikeaoppisesti pitää pitää, laukussako?
Oon ollut muutaman viikon lomalla, eikä hajuakaan teidän jutuista...
mä meinasin laittaa perseeseen. :D:D:D
Mut mul ei vielä oo omaa, kun en oo päässy kauppaa, täällä korvessa mitään nauhakauppoja oo... :(
vielä mummoäitikin, joten mun on ehkä paras laittaa se kukkahattuun tai leninkiin :D
Ap
Sitten kun huomaan että puistossa yli puolella äideistä on kyseinen nauha ja se näyttää selvästi yhdistävän ja tuovan huumorimeininkiä voin harkita...
En ole ensimmäisten joukossa. Jotenkin tuntuu lapselliselta ja oudolta, veikkaan ettei tästä ilmiötä tule ja jos tulee niin hyvin nuorien äitien keskuudessa...
riittää ,että tulee hyvää mieltä ja pilkettä silmäkulmiin ;)
(ihanaa,mä sittenkin kait kuulun hyvin nuoriin -33v.- äiteihin vaikka tänään onkin olo ollut kuin teuraaksi menevällä lampaalla...)
ps.on mulla mummonauhakin...
mä olenkin sitten teinipissismutsi (25.v) joten laitan mun lateksiminarin yli vedettyihin snoopy-stringeihin pinkillä napilla tietysti!:D
Jos näen ton nauhan jollakin lupaan että laitan omani!;)
tähän av-juttuun että kaikki teini-äidit eli alle 30vuotiaat laittaisi pinkin napin ja kaikki mummoäidit eli yli 30vuotiaat harmaan!
Lihaville ja laihoille kans joku! Ja virikeäideille ja luomuäideille ja kuukuppi ja ja ja!! Innostun tähän aikaa yöstä!:D
Rumarömpsä-merkki olis HUIPPU!
ja aion pitää edelleen.Lohjalta käsin vaikutan (menossa Hesaan ensi viikon loppupuolella)