Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet naisesta jolla lapsia neljälle eri isälle?

Vierailija
02.08.2009 |

ja ollu yh koko ajan :O

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi lapsiraukkoja :( Tosin ajattelen sitä jo niistä, joilla on lapsia vaikka "vain" kahden miehen kanssa.

Voi kai noin sitten jo ajatella yhden miehen lapsistakin..

Vierailija
22/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä pidä itseäni yhtään säälittävänä. Molemmat lapset ovat avioliitossa syntyneet ja vaikka ensimmäinen mies ei sitten ikuisesti rinnallani pysynytkään, niin en tajunnut että minunkin olisi pitänyt hänen lähtönsä jälkeen lopettaa lisääntyminen.

ja aivan samaa mieltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä voit tulla kertomaan, että mitä mä ajattelen ja mistä vedät johtopäätöksen mun äärimmäisestä itsekkyydestäni sekä siitä, että omien lasten hyvinvointi ei paljoa mulle merkitse.

Mulla on kaksi lasta ja olen liitossa jälkimmäisen lapsen isän kanssa. Aika kiintoisaa on myös se, että itsekin toteat, että "2 nyt on tässä hullussa nykymaailmassa jo enemmän sääntö kuin poikkeus.. paitsi minutlla :)". Taitaa kertoa jonkun verran sun ajatusmaailmastasi.....

Samalla logiikalla kun sä haukut mua äärimmäisen itsekkääksi, jolle ei omien lasten hyvinvointi paljon merkitse mä voin haukkua sua ahdaskatseiseksi patsastelevaksi tiukkapipoksi, jonka äijä todennäköisesti pettää jonkun viron huoran kanssa.

että voi lapsiraukkoja :( Tosin ajattelen sitä jo niistä, joilla on lapsia vaikka "vain" kahden miehen kanssa.

Mä ajattelen noin ahdaskatseisten ihmisten lapsista että voi lapsiraukkoja.... Totta kai ajattelet, koska olet äärimmäisen itsekäs ihminen jolle ei omien lasten hyvinvointi paljoa merkitse. Mä en tiedä ketään, joka ei katsoisi kieroon naista, jolla on lapsia esim. kolmen eri miehen kanssa. 2 nyt on tässä hullussa nykymaailmassa jo enemmän sääntö kuin poikkeus...paitsi minulla :)

Vierailija
24/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannalta paljon parempi jos hänellä on lapsia useamman hyvin toimeentulevan miehen kanssa (jolloin myös elatus jakaantuu useamman kontolle) kuin useampi lapsi yhden kännisen sohvaperunan kanssa, joka mahdllisesti vielä saa yt-neuvotteluissa kenkää.

Eli.. sarja-yh on nimenomaan sieltä evoluution häviäjäpäästä, onneton jämätyhjennysastia.

Vierailija
25/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan normaali minusta on. Ensimmäisen lapsen isä menehtyi syöpään, nainen löysi uuden parisuhteen, saivat lapsen, tämä mies kuoli onnettomuudessa työmatkalla. Sitten tämä nainen vietti muutamia vuosia itsekseen, ei halunnut/uskaltanut enää ryhtyä parisuhteeseen, kun edelliset 2 aviomiestä joutui hautaamaan. Eräästä yhden illan jutusta tuli raskaaksi, ei halunnut aborttia tehdä. Tapasi harrastuksessaan mukavan miehen, jonka kanssa sitten alkoi seurustella, vauva syntyi, ja menivät naimisiin. Halusivat vielä yhteisenkin lapsen, joka heillä nyt onkin. Eli lapsilla on kaikilla eri isät, mutta kutsuvat kaikki tätä nykyistä miestä isäkseen. Että ei kannata aina tuomita heti.