Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsi (3v) huutaa erimielisyystilanteissa ÄLÄ LYÖ, SATTUU tmv vaikka

Vierailija
02.08.2009 |

häntä ei ole ikinä lyöty tmv?!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin joskus vähän innostuu syyttämään lyömisestä vaikkei tosiaankaan ole kukaan edes hipaissut...saattaa lyödä itse ja perustella sillä että on muka lyöty häntä ensin...mene tiedä miksi?

Vierailija
2/13 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jopa väittää että tönäisin kumoon kun kaatuu, vaikka en ole lähelläkään. Dramatiikkaa elämään :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella psykoottisuutta tmv ;D

Vierailija
4/13 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös kertonut isovanhemmilleen, että me nipistelemme ja tukistamme häntä vähän väliä ihan ilman syytä...

Vierailija
5/13 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oen ihmetellyt asiaa. Poika sanoo usein, että isi tai äiti kiusaa koko ajan. Ilmeisesti tarkoittaa kiusaamisella sitä, että kielletään asioita tai kommennetaan tekemään jotain kesken leikkien...

Vierailija
6/13 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä taustalla on se että huomannut jonkun muun tekevän niin ja että aikuinen moisesta huudostaa helposti hämääntyy, nolostuu ja alkaa selittää että "enhän mä sua ole lyömässä..." ja silloin onkin jo unohtunut mistä oikeasti oli kyse ;)

Alakoulussa tuota harrastavat yleensä e-oppilaat, jotka saattavat myös huutaa että opettaja/avustaja hakkaa, raiskaa tmv. Mahtavaa kun välillä tulee vastaan ulkopuolisia aikuisia jotka voi vähän ihmetellä mistä on kyse.

Itse yritän pysyä rauhallisena ja totean että minä en sinua satuta ja keskityn hoitamaan sitä asiaa jota varten joudun esim. oppilasta taluttamaan paikkaan b. Ei siis kannata kauheasti antaa huomiota moisille huudoille, joskus voi myös kertoa kun tilanne on rauhoittunut mitä seuraamuksia voi olla sillä, että syyttää toista aiheetta tai jos ulkopuolinen aikuinen kuulee tällaista. Tsemppiä!

Vierailija
7/13 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viimeksi huusi niin kun laitoin turvaistuimen vöitä kiinni. ja isänsä kanssa ajaessa pyörällä.

Vierailija
8/13 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiheessa, eli erimielisyystilanteessa, vaikka kaupan karkki hyllyllä, neiti huusi "äiti lyö kirveellä päähän", jos en suostunut ostamaan karkkia kinuajalle. Oli sellainen pikku- siwa, jossa lähes päivittäin käytiin, ja yksi myyjä katso aina tosi säälien tuota neitiä, varmaan otti tosissaan että kotona noin uhkaillaan. Silloin se oli ihan hirveää, nyt voin jo naureskellä.

Vierailija
9/13 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tarkoituksena ole kiinnittää jonkun naapurin, etenkin sellaisen täälläkin viime yönä vouhkanneen, huomiota ja soittamaan poliisia ja lastensuojeluihmisiä paikalle saattaakseen vanhemmat ikävyyksiin ja harmeihin.

Tosin tuo 3v on jo aika nuorena aloittanut vanhempien kouluttamisen ja kyykyttämisen palvelemaan hänen tarpeitaan.

Siitä se uraputki aukeaa.:)

Vierailija
10/13 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli to-del-la vaikeaa puolustutua syytöksiä vastaan, kun lapsen isä ja isoäiti uskoivat lapsen väitteitä lyömisestä, huutamisesta ja kiusaamisesta.

Vierailija
11/13 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 v huutaa noin... Ikinä ei oo mitään fyysistä kurittamista. Myös väittää että mä tönin ym. Oikeasti oon vaan joskus kantanut väkisin pois uhmiksen...

Vierailija
12/13 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vaan niihin, että höpö höpö, ei sua oo kukaan lyönyt tai ei oo äiti oikeasti töninyt. sitten vastaakin että ei mutta leikisti on :-).Sanon vaan ettei leikistikään, kun semmoinen lyöminen tai töniminen ei oo kivaa edes leikisti.

Vierailija
13/13 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skidin päämäärä on päästä määräämään asioista, asettua sinun yläpuolelle.

Sen jälkeen et olekaan enää äiti, vanhempi tai aikuinen vaan hänen palvelijansa.

Valtataistelua. Sääli sinua.

- 10 -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi