Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nivustyrä ja sen oireet

Vierailija
02.08.2009 |

Minulla ollut nyt nivusessa kipua, joka kovenee päiväpäivältä. Huomenna menossa lääkäriin, mutta kyselisin nyt kokemuksia.

Mitään "pattia" ei ole näkyvissä, joten voiko olla mahdollista, ettei olisi tyrä? Yön aikana kipu aina hieman heikkenee ja päivän myötä taas voimistuu. Lisäksi kipu säteilee ala-selkään.

kiitos asiallisista viesteistä etukäteen. Muut älkää vaivautuko, koska aamulla lääkärin juttusille menossa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta perheenjäsenellä on ollut nivustyrä, ja sinun vaivasi ei käsittääkseni vaikuta tyypilliseltä tyrältä. Tyrässä kai lähes aina tuntuu "patti", toki se voi olla varsin pieni ja ainakin ylipainoisella vaikea havaita... ja kipu varmaan harvemmin säteilee selkäpuolelle. Toki kova kipu voi tuntua vähän joka puolella. Pienikokoinen tyrä kai harvemmin on kovin kivulias ja suuremman varmasti huomaisit. Jos olisi tyrän kuroutumisesta kyse, on se käsittääkseni niin kivualista, että tuskin pystyisit sitä päiväkausia seurailemaan ja kipu tuskin asettuisi yöksi.

Joten itse veikkaisin vaivojesi syyksi jotain muuta kuin nivustyrää, mutta huomenna varmasti tiedät jo tarkemmin.

Vierailija
2/3 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alipainoinen, joten sekään ei liene syynä. Mutta toivottavasti huomenna saan lisää selvyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen oireista lisää.

Kerrohan ap, mitä tohtori sanoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä