Tiukkaa vai Pehmeää pimpsaa
Täällä on useasti ollut juttuja, kuinka kireä tai löysempi pillu on parempi.
Minun vähäisellä kokemuksella tiukka treenattu pillu tuntuu hyvältä ja tyttöystäväni myös nauttii, hän saa useita orkkuja perättäin, mutta minun laukeaminen jää jotenkin puolitiehen, en saa sitä täyttä nautintoa... Minulla on myös toinen tyttö ystävä, joka ei ole pitänyt huolta pillustaan. Se on ihanan pehmeä ja täyteläinen, ihana painaa sinne paksu kaluni. Joudun tekemään töitä, että saan hänelle orkut, mutta kun onnistun myös minä saan todella tyhjentävän nautinnon. Hänen kanssaan ei pysty heti aloittaan uudestaan, mutta se tiukka, vaikka laukean, niin kohta jo haluan lisää???
Kumpikin on noi 45 vuotiaita, minä 13 vuotta vanhempi. Kummallakin kaksi, jo aikuista lasta...
Jos tiukkaa aina kehutaan, miksi paremmat orkut saan sen löysemmän kanssa, Sitä paitsi rakastan sitä tiukkaa enemmän.
eki
Kommentit (8)
Hei
Siis suoraan asiaan...
Minulla on kalu kokoa 16 cm pitkä ja 6 cm paksu. Eli tommoinen pätkäpötkö.Ikääkin sillä on jo lähes 40, eli kaikki palaute on jo tullut mikä on välillä ilahduttanut ja välillä sattunut. Toiset tykkää ja toiset ei. Joskus kun vielä sai synnyttämätöntä tai treenattua pimmppiä, niin daamit oli ihan täpinöissä kun oli sisääntyönnön vaihe. Nykyään on jo lapsi ja rouvalla niitä pari ennestään, niin niitä hyviä kokemuksia mielellään muistelee, mutta silti kallistun tuohon ns. väljään pimppiin, koska se on tosiaan täyteläisempi ja tuntuu myös sieltä syvältä.
Tiukka pimppi on minusta kuin anaaliyhdyntä alussa, eli tiukka reikä, mutta sitten tyhjä halli vastassa ...
Tiukka, mutta erittäin kostea on paras.
Juurihan sanoit toisessa ketjussa, ettei sinullakaan iso ole. Iso on pitkä ja paksu. Kuinka paksu sitten on se sun paksu?
Se on ihanan pehmeä ja täyteläinen, ihana painaa sinne paksu kaluni.
eki
Toiselle näistä naisistani kyrpäni on paksu, välillä sanoo sattuvan... Sille toiselle se ei riitä, mutta hänetkin tyydytän. Minulla on noin 5 senttiä paksu ja vajaat 20 senttiä pitkä...
eki
Ei noita yli 5 senttiä paksuja puissa kasva...
Sille toiselle se ei riitä, mutta hänetkin tyydytän. Minulla on noin 5 senttiä paksu ja vajaat 20 senttiä pitkä...
eki
En ole varma käsitinkö oikein. Siis tiukan kanssa orkku ei tunnu niin hyvältä mutta haluat heti lisää. Löysemmmän kanssa taas orkku tuntuu paremmalle mutta et siis kaipaa uusintaa kovinkaan pian?
Naisena en tainnut täysin käsittää. Haluatko siis tiukan kanssa heti uusiksi koska ensimmäinen yritys ei tuonut riittävää tyydytystä?
Tuskimpa silti kannattaa jättää jumppia väliin, josko oma mies ei olekaan samaa mieltä..
että tiukkaan kun panee, niin on helpompi saada mälli lentämään uudelleen, koska se puristus kiihottaa ihan väkisinkin enempi fyysisesti, vaikka ei henkisesti olisi "pakko" saada taas uudestaan. Tällainen kokemus minulla on. Ja vertailukohtina oman vaimon pillu ennen ja jälkeen synnytyksen.
Taitaa sulla olla paksuutta vain vyötärön kohdalla