Miksi Nicke Lignell on kaikkien mielestä niin ihana?
Aina kaikissa unelmamies/vävy/isä-äänestyksissä kärkisijoilla? Miksi? Mun mielestä ihan keskivertomarko.
Kommentit (11)
mutta nykyään varsin ukkoutunut, enkä osaa pitää komeana. Aikoinaan ihmettelin vähän hieman epäsuhtaista Raksu-Nicke-paria (komistuksen rinnalla olis ajatellut olevan jonkun missityypin), mutta nyt näyttää, että Raksu varmaan kukoistaa vielä 50-60-vuotiaana ja Nikke vähän käppänöityy ;). Eikä ulkoisella sitäpaitsi ole loppusissaan väliä, vaikuttavat kivalta pariskunnalta ja perheeltä.
olen tavannut muutaman kerran työn merkeissä ja ihan ok. Ei kyllä millään lailla säväytä, ihan peruspertti tosiaan. Mutta enhän toki tiedä millainen aviomies/isä/vävy hän on, kun ei kokemusta.
Vähän tosiaan ällöttää noi lööpit ja aika innokas on hänkin julkisuuteen ollut menemään (tarkoitan siis. henk.koht. elämää). Siitä lähtee mulla aina pojot.
Varmaan ihan symppis tyyppi kaiken kaikkiaan, mutta siinä se sitten onkin.
ei kyllä mun mielestä. Ihan perushemmo, ei tosiaankaan livenä komee, vähän sellanen pikku käppänä. Jos nyt joku isoa perhettä pitää jotenkin ideaalina niin joo.. Ei tosiaan olisi mun unelmamies/vävy.
että sillä on pilkettä silmäkulmassa. Ulkonäöllisestihän hänessä ei ole mitään erikoista, mutta sellainen hyväntuulisuus on vetoavaa. Kai...
koska minusta jo lehtikuva hänestä saa yökkäysrefleksin aikaan
Mun mielestä se on ihan aidosti hyvännäköinen, kroppa on juuri makuuni sopiva ja tuo "pilke silmäkulmassa" on ihan parasta.
Vaikuttaa fiksulta ja mukavalta tyypiltä ainakin julkisen kuvansa perusteella. Ja mahtavaa tietysti sekin, että on selvästi perheeseensä sitoutunut.
Täydellisen oloinen mies kaikin puolin!
ei niin huippukomea olekaan. Olemus on rento ja vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Pelkät kasvot eivät tee ihmistä hyvännäköiseksi.
Se, että se on rakastava puoliso ja osallistuva isä on seksikästä. Pilkettä löytyy silmäkulmasta ja hyvä peba. Miten voisi mies olla enää parempi? ;)