Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 eri-ikäistä pomppikoon meillä yhdessä trampalla jatkossakin

Vierailija
02.08.2009 |

Joo, tiedostan riskit, saattaa tulla venähdyksiä ja murtumia. Olen silti sitä mieltä, että liikunnan riemu jatkukoon, koko trampan ilohan on siinä, että lapset saa leikkiä yhdessä! Ja nimenomaan leikkiä, ei vaan pomppia vuorotellen, meillä aidattu tramppa on paikka kaikenlaiseen leikiin ja riehumiseen, satuttaa ei tietenkään tahallaan saa.

Koko kesä tässä on pompittu, mustelmia kummempaa ei ole sattunut. Jos jonkun nilkka venähtää, väitän, että se on tämän riemun arvoista.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä hyppiminen ja trampalla fudiksen pelaaminen on just hauskinta! Kokeilkaa itse, en mä ainakaan jaksa kauaa yksin hyppiä, mutta kun mennään koko perhe, sitä jaksaa hauskuuden takia paljon kauemmin.

On kivaa kun on koko perhe kyydissä, jaksaa paljon paremmin istua pidemmätkin matkat kun on tarpeeksi vauhtia, eikä edes mene matkantekoon niin paljon aikaa.

Vierailija
22/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaksi törmää trampalla: päät osuu toisiinsa, toisen otsa tulee alhaalta toisen ylhäältä tulevan leukaan ja tärähdys aiheuttaa hampaan lähdön.

Viikonloppusin ei kaikkialla saa hammaslääkäriä. Lapselta revittiin hammas ilman puudutetta.

Tai jos hyppää reunan yli ja laskeutuu niskalleen, kuolamaksi se koituu tai ainakin vammaan ja mahdolliseen liikuntakyvyn menettämiseen.

Käden kipsaaminen on ikävää, mutta eihän siihen mene kuin puoli kesää parantua!

Pyörällä ei tartte kuin kaatua rekan vieressä ja on henki pois. Tiedän tapauksen jossa poika kuoli.

Ja miten monta tapausta jäisi henkiin JOS auto töytäsee pyöräilijän ja päässä olisi kypärä. Se menee rikki ja joutuu ostamaan uuden mutta itse ostam mieluummin uuden kypärän haljenneen tilalle kuin arkun lapselle!

Ei niissä trampoissa hypitä miten sattuu, eikä suojaverkko tee autuaaksi!

Tämä on ihan häiriintynyt ketju. Mutta tyhmien lapset kuolee, kyllä luonto pitää siitä huolen. Varsinkin jos lähdetään uhmaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille pitää tietysti kertoa trampassa olon säännöt (ei saa hyppiä liian lähellä toisiaan, ei saa töniä, riehua jne). Sitten ei muuta kuin pomppimaan! Meillä myös suojaverkotettu tramppa. En voi ymmärtää miten jotkut ei osta siihen suojaverkkoa, se on todellakin ehdoton ja veikkaanpa että suurin osa onnettomuuksista sattuu suojaverkottomissa trampoissa!

Moniko antaa esim. lapsensa lasketella, siinä on myös isot riskit! Itse asiassa voi joutua ihan amputoimaan jalan jos pahasti lapsi pyllähtää! Entäs uida uimarannalla ilman että itse on koko ajan lapsessa kiinni? Sinnehän voi hukkua!

Elämä on riskejä täynnä. Ne pitää minimoida säännöillä ja valvonnalla mutta tottakai elää pitää silti voida ja hyppiä trampalla!!! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi