Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pettämisestä (epäilenkö turhaan)

Vierailija
02.08.2009 |

jos epäilisit että miehesi petttää sinua yrittäisitkö kaikin keinoin saada sen selville vai antaisitkko olla.

eli mieheni tulee tänään kotiin (ollut rallissa) ja ryypännyt siellä. Viime viikomloppuna hänelle ilmestyi facebookiin nainen joka asuu jyväskylässä. Kysyin kuka tuo nainen on, sanoi että hänen kaverin ex. Sitten sanoi että tämä nainen pyysi häntä kaveriksi facebookiin ja ham hyväksyi ja sitten tuli viesti jossa kysyi onko mieheni tulossa ralliin. Mieheni kyllä meni jotenkin vaikeaksi eikä paljon puhellut mulle sinä iltana.

Nyt mies ollut muutaman päivän jyväskylässä, kiinnostaisi vaan onko ollut yhteyksissä tämän naisen kanssa.

tutkisitko sinä tälläisessa tilanteessa miehesi puhelimen jotta saisit tietää ovatko esim. soitelleet.

Tällä naisella näkyy kyllä facebookissa oleva yli sata kaveria, aika paljon miehiä ja joukossa varmaan kaikki mieheni jyväskylän kaverit paitsi ei tätä joka mieheni mukaan naisen ex.

Mieheni ei ole mitään pettäjä tyyppiä mutta pistää vaan miettimään...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on kyllä viettänyt yönsä vanhempiensa luona ja mullekkin on soitellut. Pusi pusit sanonut joka puhelun päätteeksi

ap

Vierailija
2/29 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehkä hiukan kyselisin, jos kerran ovat puhelinnumerotkin vaihtaneet. Epäilyttäisi muakin. Miehesi tuskin myöntää mitään.. Selvittäisin ehkä naisen numeron ja soittaisin suoraan hänelle. Tiedä häntä, kun en tuohon tilanteeseen ole vielä joutunut,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luuletko että nainen myöntäisi mitään ja sehän soittaisi heti miehelleni jos minä soittaisin ja siitähän se soppa syntyisi...

ap

Vierailija
4/29 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sitten tilanteesi ei löydy ratkaisua, jos et miestäsi saa kiinni itseteosta. Jos jäät kiinni miehesi puhelimesi kyttäämisestä, syntyy siitäkin soppa. Yritä sit luottaa mieheesi ja karistaa moiset "kummitukset" pois mielestäsi.

Vierailija
5/29 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiedä, tekisinkö mitään..hmmm...

Vierailija
6/29 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olis kai se yönsä viettänyt sen naisen luona jos niilä olisi jotain...ja kyllä saan sen puhelimen katsottua enkä jää kiinni, mutta en tiedä haluanko. Mitäs jos sieltä löytyy esim viestejä joista tiedän että jotain tapahtunut. Pistänkö ukon sit kävelemään

ap

Vierailija
7/29 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyinsin mieheltä ja tekisin johtopäätökset vastauksen mukaan. Mä en usko että ap:n mies pettää, uskon että kyseessä on joku tälläinen "elämäni keskeisin asia facebook" nainen joka kommentoi koko elämänsä siellä ja "keskustelee ja kyselee jatkuvasti joltain jotakin. en suuremmin huolestuisi, mutta kysyisin ja katsoisin mitä mies vastaa. Harvemmin miehet sit kuitenkaan pettää ja varsinkaan kaverin ex kanssa. Tollaiset suurajot on täynnä "munahaukkoja" että jos ap:n mies olisi pettäjä tyyppi tuskin olisi kaverinsa exän kanssa.

Vierailija
8/29 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faceboookin wallilla? sit vaivaisi päätäni asialla. Jos lähtettänyt tekstarin kännykkään sit voisin ihmelellä, mutta jos miehesi kertoi viestistä niin eihän siinä sitten mitään huolenaihetta ole.

Huomaat kyllä miehestäsi jos on pettänyt. ei käyttäydy normaalisti.

Vierailija
9/29 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin kattosin sen puhelimen. En haluisi että mun selän takana sompaillaan vieraitten naisten kanssa.

Jos mun mies olisi pettänyt, niin joko erottaisi tai sitten ainakin pieni miettimisen paikka siitä tulisi että miten edetään tätä eteenpäin.

Ihan miten itse haluat - haluatko elää epätietoisuudessa vai selvittää asiat. Miehesi tuskin itse tulee kertomaan ihan äkkiä, että "hei, panin muuten sitä kaverin eksää ralleissa"

Niin ja vielä, onmi miehesi tosiaan niin tyhmä että jättäisi puhelimeen viestit ja puhelutiedot jos on ollut yhteydessä tämän naisen kanssa??

Minä itse samassa tilanteessa poistaisin viestit ja puhelutiedot, ihan varmuuden vuoksi.

Vierailija
10/29 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoista olen itselleni yrittänyt uskotella ja meillä kuitenkin kaikki hyvin parisuhteessa, mutta jotenkin iski epäily.

Vierailija
11/29 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tulee ihan tavallisena kotiin ja kaikki on normaalia niin ei ole pettänyt. Koittaisin unohtaa koko jutun. Tietty jos tästä naisesta alkaisi kuulumaan nyt rallin jälkeen niin kysyisin että mikäs muikki tää nyt on.

Vierailija
12/29 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebookissa oli kysynyt tuleeko ralliin ja tällä naisella tosiaankin tosi paljon mieheni j.kylän kavereita facebookissa.

Ja olisko mieheni ottanut hänet facebook kaveriksi jos olis jotain vipinää, koska tietää että nään sen sieltä. Miehelläni kaikki muut kaverit facebookissa miehiä ja niitäkin vaan muutama.

ap

Vierailija
13/29 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken miehelle. Oli kohta lähdössä ajelemaan kotiin.

ap

Vierailija
14/29 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi perusteella en vielä epäilisi. Varsinkaan jos miehesi ei ole pettäjätyyppiä ja yöpynytkin vanhemmillaan.

Miksikö? Siksi että Facebookissa mulla on muutama mun exän kaveri kavereina ihan vaan siksi, että muuten heihin ei sen kummemmin yhteyttä ehkä tulisi pidettyä. Vaikka välit exään tulehtuisi, olisi kiva säilyttää välit joihinkin itsellekin hyvin tutuiksi tulleisiin kavereihin.

Toisaalta itse saatan omilta kavereiltani kysyä varsinkin jos arvaan tämän olevan tulossa kaupunkiin, että nähdäänkö - miehiltäkin. Ei se ole sen kummempaa kuin että käydään juoruamassa.

Naimisissa/parisuhteessa olevat miehet puhuvat mulle mielellään vaimokkeistaan jos ollaan kahden. Mietitään miten parisuhdetta voisi piristää tms. Jos ollaan porukalla niin jutut on sitten kaikkea mahdollista autoista jonkun toilailuihin. Ihan yleistä hauskanpitoa. Missään tapauksessa ainakaan minun kohdallani kyse ei ole mistään muusta.

Kännissä jos on puhuttu jostain henk. koht. asioista saatetaan joskus halailla toista tukeaksemme tai jos joku valokuvaa, saatetaan pussata toista poskelle. Ihan kilttiä touhua silti.

Minulla on FB ystävien joukossa suunnilleen yhtä paljon miehiä ja naisia.

Olen itse naimisissa ja tapoihini ei kuulu pettää miestäni :)

Vierailija
15/29 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina niistä joku laulaa.

Vierailija
16/29 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ymmärsim että tämä nainenkin on siellä katsomassa rallia samoissa porukoissa mutta eri kyydillä. Nähtävästi liikkuu aika paljon miesporukassa tämä nainen, näin ole ymmärtänyt.

En ole koskaan nähnyt mieheni j.kylän kavereita, nimet vaan kuullut.

ap

Vierailija
17/29 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole ensimmäisinä mielessä.

Vierailija
18/29 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se alkoholi virtaa yleensä siihen tahtiin ettei seiso kuin järki.

Vierailija
19/29 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei miehesi ihan paatunut ole, niin kyllä tulet käytöksestä huomaamaan eron, jos on pettänyt.

Vierailija
20/29 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes pettää kyllä pian, jos ei oo vielä pettäny. Anna hyvä ihminen sen miehes elää omaa elämää. Vaikka olette parisuhteessa, ei se tarkoita, että itsensä pitää unohtaa. Anna miehen elää ja elä sinäkin. Ei se parisuhde kestä, jos vahditaan ja vakoillaan ja ollaan mustasukkaisia. Hommaa itsellesikin vähän ulkopuolisia ystäviä, ne avartaa sinunkin maailmaa!