Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oh höh+++

Vierailija
02.08.2009 |

Mitä ajattalet tällaisesta lapsiperheestä?

Oltiin justiinsa pari päivää kyläilemässä tuttavaperheessä ja olen hämmentynyt. Eka kertaa oltiin kylässä, ja mies ei tuntunut olevan yhtään mukana perhe-elämässä.

Kun emäntä lähti käymään kaupassa, isäntä kysyi minulta, mistä tämän 2v. tytön vaatteet löytyy, kun piti kuulemma lähteä ulkoilemaan. Sanoin, etten tiedä.

Lapsen hoito ei missään määrin kuulunut miehelle.

Miestä palveltiin mielestäni hassusti ,vahtimalla, että ruoka on justiinsa pöydässä, kun isäntä ovesta suvaitsee sisään astua.

Kun isäntää alkoi väsyttämään, sängystä käytiin nopeasti kääräisemässä päiväpeitto pois,jotta herran on hyvä käydä nukkumaan...

Siis en tajua tällaista passaamista ollenkaan. Miksi näin toimitaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariksi päivää.(en siis toivo pahaa vaimolle)

Joskus tietenkin voi passata. On se ihanaa, kun mies(ulkomaalainen)tekee mulle ruoan valmiiksi, ennen kuin menee töihin, mutta selviäisin itsekin.

jos vaimo nauttii roolistaan, niin periaatteessa minun pitäisi hyväksyä se hänen valintanansa, mutta oudolta kuulostaa.

Vierailija
2/2 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa isäntää passataan ja hoivataan enemmän kuin lapsia yhteensä joita on useita.

Äijä on tyranni käyttäytyy kuin olisi kuningas. Säälin vaimoa joka palvelee miestään, ruoka annetaan miehelle ensin ja lapset saa sitten myöhemmin.

Vaimo yrittää pitää miehen tyytyväisenä ettei tule sanomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi