Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kinuaa koko ajan ja sitten loukkaantuu jos ei saa.

Vierailija
01.08.2009 |

Meillä kaksi lasta ja vaiva alle kaksi kuukautta. Joka päivä kuitenkin pitäisi mun olla haarat levällään. Olen ihan poikki jo kun annan koko päivän lapsille kaikkeni.

En tarkoita, että mieheni ei koskaan saa harrastamme seksiä 2-3 kertaa viikossa , mutta kua ahdistaa se koko ajan vonkaaminen ja asiasta puhuminen.

Kun laitan ruokaa tulee lääppimään, jos esikoinen on naapurissa hetken leikkimässä heti ehdottaa seksiä ja äsken ei elokuvaa voinut katsoa rauhassa kun heti alkoi vonkaamaan. Kulla menee mako koko asiasta kun on tuollainen.

Olenko pihtari vai voiko joku ymmärtää mun tuntemuksia???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kohtuuton ja saisi käyttää enemmän ystäväänsä nyrkkikyllikkiä.

Vierailija
2/6 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin sanopa sille joku ilta, että seksiä tulee suhteessa tehtyihin kotitöihin. Mitä enemmän osallistuu, sitä enemmän irtoaa.

Kieltämättä jatkuva vonkaaminen on ärsyttävää. Meillä mies ajatteli osoittavansa huomiota mulle (oli bongannut jonkun jutun lehdestä, missä kerrottiin naisten tykkäävän läheisyydestä ja koskettelusta pitkin päivää) ja hiplasi jatkuvalla syötöllä milloin mistäkin ja vihjaili seksin suuntaan joka käänteessä.

Sanoin sitten kerran asiasta ja riitahan siitä tuli. Mutta, eipä enää tee niin. Piti vaan rautalangasta vääntäen kertoa, että minulle se läheisyys voi olla halaus, hartioiden hierontaa tms. ja että jos joskus ihmettelee että olen väsynyt, niin herra on hyvä ja tekee kaiken sen, mitä teen päivittäin kotona kolmen lapsen ja parin elukan kanssa parin tunnin pätkäunilla. Minä sitten vonkaan illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muo kanssa ärsyttää. Kyllä 2-3 kertaa viikossa on jo aika paljon muutenkin, kun pieniä lapsia!! Mun ex mies puhu joka väliin seksistä ja siitä, kun ei saa tarpeeksi, vaikka oma letku ei edes toiminut silloin kun olisi pitänyt! Sitten syytti muo siitä. Ei avioliitto tähän kariutunut, mutta tuli vaan muistot mieleen, kun luin viestisi.

Vierailija
4/6 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan siitä, että suuttuis, jos ei irtoa.

Heivaisin moisen pihalle aika nopeasti, jos ei puhe tehoaisi.

Ei naisen tarvitse olla mikään seksiautomaatti, puhumattakaan, kun on pieniä lapsia ja väsymys kova.

Vierailija
5/6 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes joka ilta pitäis olla valmiina ku isäntä tulee sänkyyn.mut eipä vaan huvita rankan päivän jälkeen..

Vierailija
6/6 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n yh-kerhoon. Se on nimittäin yksi suurimpia virheitä, minkä voit tehdä.

Jos ei, niin sanopa sille joku ilta, että seksiä tulee suhteessa tehtyihin kotitöihin. Mitä enemmän osallistuu, sitä enemmän irtoaa.

Kieltämättä jatkuva vonkaaminen on ärsyttävää. Meillä mies ajatteli osoittavansa huomiota mulle (oli bongannut jonkun jutun lehdestä, missä kerrottiin naisten tykkäävän läheisyydestä ja koskettelusta pitkin päivää) ja hiplasi jatkuvalla syötöllä milloin mistäkin ja vihjaili seksin suuntaan joka käänteessä.

Sanoin sitten kerran asiasta ja riitahan siitä tuli. Mutta, eipä enää tee niin. Piti vaan rautalangasta vääntäen kertoa, että minulle se läheisyys voi olla halaus, hartioiden hierontaa tms. ja että jos joskus ihmettelee että olen väsynyt, niin herra on hyvä ja tekee kaiken sen, mitä teen päivittäin kotona kolmen lapsen ja parin elukan kanssa parin tunnin pätkäunilla. Minä sitten vonkaan illalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän