Raskaana olevat, syöttekö fetaa? Entä tuorejuustoa?
Kommentit (23)
mutta olen katsonut ennen syömistä että ovat pastöroituja.
Järkeä saa käyttää vaikka raskaana onkin.
itse olen noita molempia syönyt. pitänyt vain huolta että purkki ei ole ollut kauaa auki
Juustot olleet himoni myös kahden edellisen raskauden aikana. Nam! Ja myös ei-raskaana ollessa maistuu :). Täytyy tunnustaa, etten ole kyllä mitään pästöroimissydeemeitä miettinyt. Ekan vauvan sain Kreikassa, kun ukko siellä komennuksella ja en kyllä mitään sillonkaan miettinyt. Joo, olen hirveä, omaan napaan tuojottaja. Mut noi kaksi 8 v. ja 12 v. ovat kyllä kanssa aika persoja juustoille...
itse olen noita molempia syönyt. pitänyt vain huolta että purkki ei ole ollut kauaa auki
joka on ollut pari päivää jääkaapissa auki?
Joo, kyllä me raskaana olevat olemme sitten hysteerikkoja, kun noudatamme neuvolan ohjeita. En vieläkään ymmärrä, mitä se on keneltäkään pois? Itseltäni 9 kuukautta ilman jotain ruoka-ainetta ei ole suuri uhraus, joten mitä se jonkun toisen napaa kaivaa?
pastöroimattomia juustoja, esim. leipäjuustot ja homejuustot. Itse kyllä syynään paketit aika tarkkaan...
kyllä söin molempia kun olin raskaana. Välillä koin siitä kyllä huonoa omaatuntoa, mutta suomen olosuhteisiin luotan.
mun mielestä tuossa sanotaan, että pastöroimattomasta maidosta valmistetut juustot ja homejuustot.
ja ulkomailla raakoja hedelmiä, vihanneksia ja fetaa kanssa.
iskee kauhea himo juustoon ja feta-salaattiin, arvaisin kokemuksesta olevani taas raskaana! ;) Juu, olen syönyt feta- ja tuorejuustoja ihan huoletta.
pastöroimattomia juustoja, esim. leipäjuustot ja homejuustot. Itse kyllä syynään paketit aika tarkkaan...
ei erikseen "pastöroitu maito". Eihän se silti tarkoita, ettei tuotetta olisi pastöroitu. Esim. kaikki Valion ja Arlan tuotteet ovat aina pastöroituja.
Saako Suomesta jostain pastöroimattomasta maidosta valmistettua juustoa...?
No ei saa muuta kuin homejuustoja.
mutta kyllä juustokaupoista ja vähän paremmista ruokakaupoista, joissa myydään tuoretuontijuustoja saa pastöroimattomasta maidosta valmistettuja tuotteita. Kaikki ei asu jossain lähisiwan vaikutusalueella...
mutta kyllä juustokaupoista ja vähän paremmista ruokakaupoista, joissa myydään tuoretuontijuustoja saa pastöroimattomasta maidosta valmistettuja tuotteita. Kaikki ei asu jossain lähisiwan vaikutusalueella...
ollanpas sitä niin hienoa ja kultturelliä että.
Miksi ihmeessä jokin juusto pitää valmistaa pastöroimattomasta maidosta?
mutta on ihan skeidapuhetta väittää etteikö pastöroimattomia juustoja saisi suomesta...
mutta on ihan skeidapuhetta väittää etteikö pastöroimattomia juustoja saisi suomesta...
pastöroidusta maidosta valmistettua.