Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäh?! Luottokortille asetettu varoitus. Mitä tarkoittaa?

Vierailija
01.08.2009 |

Olen täysin ymmälläni. Menin nordean verkkopankkiin ja huomasin mastercardin tietojen kohdalla että kortille on asetettu varoitus.

Mitä tuo tarkoittaa ja miksi tuollainen merkintä tulee?

Enkö voi siis edes siirtää luottopuolelta rahaa käyttötilille?

Säikähdin niin etten uskaltanut tehdä mitään. Korttia en ole höylännyt kuukausiin ja luottoaa melkein täydet jäljellä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin sain taannoin kotiin kirjeen, että koska x paikasta oli tällainen systeemi löydetty, niin kortilta ei voi nostaa rahaa enää tietyn päivän jälkeen.

Vierailija
2/6 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras paikka kysya on Mastercard. En mina ainakaan ole mitaan varoituksia kortillesi asettanut. Vahastapa saikahdat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai laskut maksamatta...

Vierailija
4/6 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtui siitä että olin jättänyt maksamatta yhden suoraveloituslaskun kortista (ts. tilillä ei ollutkaan ollut tarpeeksi rahaa maksupäivänä ja siksi ei ollut mennyt perille...palkka oli tullut vasta paria päivää myöhemmin).

Vierailija
5/6 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat kameralla oikein lainausmerkeillä? Siis suomalaisista huoltoasemista 90% on kameralla varustettuja. Miten se liittyy tohon luottokorttiin? Ja ap, en osaa valitettavasti auttaa, kannattaa pirauttaa sinne luottoyhtiöön.

Vierailija
6/6 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin sain taannoin kotiin kirjeen, että koska x paikasta oli tällainen systeemi löydetty, niin kortilta ei voi nostaa rahaa enää tietyn päivän jälkeen.