Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysmys luottokorttilaskun maksamisesta OV

Vierailija
01.08.2009 |

Eli jos nyt 1.8. ostan luottokortilla jotain, niin milloin se pitää maksaa?

En yleensä osta luottokortilla muutan kun lentoja/hotelleja netistä, ja ne olen maksanut pois laskun tullessa. Mutta en koskaan ole kiinnittänyt huomiota siihen MILLOIN se lasku tulee...!

Pitäsi isompi ostos tehdä ja ja pystyn maksamaan summan kokonaan takaisin syyskuun lopussa.

En tahtoisi korkoja maksaa, eli pitääkö elokuun ostokset maksaa syyskuun aikana vai aiemmin, eli millaisella viivellä se luottokorttilasku yleensä tulee?

Mastercard kyseessä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikkien elokuun ostosten eräpäivä on 30.9. Itse lasku tulee tietty pari viikkoa ennen, mutta eräpäivä on aina kuun viimeinen.

Vierailija
2/13 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin ostokset laskutetaan. Ei ole mitään laskutuskautta, ja ostoksia saattaa samassa laskussa olla kolmeltakin kalenterikuukauden puolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Sampon Visa ja eräpäivä seuraavan kuun viimeinen arkipäivä eli 1.8 ostos maksettava 30.9.

Vierailija
4/13 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun laksutus siirtyy sampopankkiin (eli kun korttisi uusitaan), ei laskutus enää mene noin kuin ennen.

Vierailija
5/13 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskutuskausi katkeaa 10. päivä eli 1.8 tehty ostos ehtii vielä eräpäivälle 31.8.

(Luottokunta-Visallani kaudet katkeavat aina kuun viimeinen päivä, eli sillä maksaessa 1.8 summa tulisi vasta laskuun 30.9.)

Vierailija
6/13 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis ensimmäinen päivä masterilla olisi 9.8, jolloin voisi ostaa syyskuun lopussa maksettavaa tavaraa.

Vierailija
7/13 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa on näköjään syönyt aivot.

Vierailija
8/13 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin elokuun 20 päivään asti ostetut tavarat laskutetaan syyskuun 30. päivä ja sitten taas noin syyskuun 20. päivän jälkeen lokakuun lopussa jne. Riippuu vähän maastakin, milloin lasku tulee.

Itsellä kortissa luotto-ominaisuus, eli periaatteessa pystyisin maksamaan vain osan laskusta ja loppu menisi luottolainaksi, mutta olen tehnyt suoraveloitussopimuksen eli koko laskun summa veloitetaan viimeisenä päivänä tililtä. Pysyypähän talous kunnossa. Eipä niin, että luottokortilla tavallisesti Suomessa tulisi ostettua mitään, mutta ei edes hotellihuonetta saa ellei ole luotokorttia tai maksa laskua etukäteen. Hnakalaksi on tehty elämä.

Vierailija
9/13 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskutuskausi katkeaa 10. päivä eli 1.8 tehty ostos ehtii vielä eräpäivälle 31.8. (Luottokunta-Visallani kaudet katkeavat aina kuun viimeinen päivä, eli sillä maksaessa 1.8 summa tulisi vasta laskuun 30.9.)

Vierailija
10/13 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aiempi kirjoittaja oli täysin oikeassa (itse sekosin erään toisen laskutusysteemin kanssa). Eli Nordean MasterCardin ostokset tulevat 11.päivään asti sen kuun laskutukseen, sen jälkeen seuraavan. Sori sekoilu.

Vierailija
11/13 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyykö luottokortilla tilaamisesta lisäkuluja? Toivon pikaista vastausta!

Vierailija
12/13 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saan mastergrand laskun kun ostin kortilla lentoliput noin pari viikkoa sitten.

Vierailija
13/13 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saan mastergrand laskun kun ostin kortilla lentoliput noin pari viikkoa sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi