Tytär repi Hevosurheilun... :D:D
Mä olen sanonu miehelle sen sata kertaa että vie sen raamattunsa pois tuosta pöydältä luettuaan sen, mutta... No ei se koskaan muista. Olen myös sanonu että tyttö sen repii ja olen monta kertaa pelastanu sen. Mutta tänään mä en pelastanu! :D Tossa se nyt on revittynä, mitähän sanoo mies kun tulee... Oma vikansa. :D
Ehkä ens keskiviikon lehti menee lehtihyllyyn kiltisti ilman erillistä muistutusta... :D
Kommentit (8)
matala ärsytyskynnys :)
Meillä lehdet lojuu pöydillä niin kauan kun joku niitä on kiinnostunut lueskelemaan, sitten viedään paperinkeräykseen. Viimeistään sit ku seuraava numero ilmestyy.
-2-
varsinaisesti ärsytä, mutta kun jos sen jättää tuohon matalalle pöydälle niin lapsi ottaa sen ja repii. Ja toi lehti on tosiaan miehelle pyhä kun raamattu, ja niitä ilmestyy ke ja pe ja mies ei haluu heittää niitä koskaan pois... :D
Mutta kyllä joo, mä oon myös aika siisti ihminen, haluun et kaikki on järjestyksessä.
Mahdatko olla mustalainen.... ?? Ei tällanen normaalilla järjellä varustettu ymmärrä muutoin moista meteliä.
vaikka niitä tällä alalla paljon onkin... Eikä ole mieskään.
Meillä myös näitä lehtiä siellä täällä ja niitä saa varjella kun ei tiä minkä saa heittää pois. Suppea elämä jos joku luule että vain mustalaiset katsoo raveja. Hah hah!! onneksi en ole tynnyrissä kasvannu.....
Siellä se ajelee monesti itekki, ja on kakkosreenarina ja kengittää.
jos jokainen meidän perheessä lukee kahta lehteä päivässä, se on jo melkein parikymmentä lehteä hujan hajan. Ei meillä sellaista sotkua haluta katsella.
että oikein lehden jättää ruojake pöydälle...
Huoh. Pienestä on joillakin kiinni.