Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea päätös, työ vs kotiäitiys vielä hetken...

Vierailija
31.07.2009 |

Olen vaikean päätöksen edessä. Olen ollut lähes vuoden määräaikaisessa työsuhteessa. Työsuhde päättyy kuukauden päästä, mutta pomo on luvannut jatkaa sitä ja pääsisin vieläpä "ylenemään" hiukan. Vakituista paikkaa en silti saisi. Sillä paikalla jossa vuoden olen ollut en jatkaisi, koska se on paikka, jossa en vain halua jatkaa, en koe sitä mielekkääksi...

Toisessa päässä painavat omat lapset. Minulla on kolme lasta. 6- 4- ja 2,5 vuotiaat. Kotihoidontukikautta olisi siis jäljellä vielä puoli vuotta. Viimeinen mahdollisuus olla kotona.

En tiedä mitä tehdä. Voiko tällaisena aikana kieltäytyä työstä?? Viihdyn kotona. Haluaisin hoitaa omat lapseni mahdollisimman kauan kotona jos vain voisin. Nyt olisi vielä mahdollista. En tiedä pääsisinkö enää takaisin, menettäisinkö mahdollisuuteni saada vaikkapa vakituinen työsuhde. Luotanko siihen, että kyllä se oikea työpaikka sieltä vielä löytyy, saisin ainakin puoli vuotta aikaa miettiä, mitä elämältäni haluan.... A.P.U.A.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisin vaikka paperille kummankin vaihtoehdon edut ja miinukset. Siinä se alkaa hahmottua. Kotiinjäämisen miinuksena on esim. riski pieniin tuloihin mutta toisaalta, saisit tehdä sitä mitä ilmeisesti todella haluat ja mihin liittyisi arvokkaita muistoja lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme