Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaiden oikomisesta aikuisiällä

Vierailija
31.07.2009 |

Minulla on pieni kosmeettinen haitta alahammasrivistössä, eli 6 etummaista hammasta ovat vähän limittäin. Tämä ongelma tuli vasta aikuisiällä kun viisaudenhampaat tekivät tilaa itselleen lyttäämällä ennen suoran rivistön :(

Mutta uskon että ei olisi kovin vaativa operaatio korjata tapahtunutta, joten siksi minua kiinnostaisi oikomishoito, vaikka se pitää yksityisellä itse kustantaakin. Onko muita aikuisiällä hampaitaan oikoneita, ja paljonko hoidolle tuli hintaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kustannukset riippuvat aika paljon siitä, onko oikominen ihan kosmeettista vai onko siitä terveydellistä hyötyä (eli särkeekö hampaita tai aiheuttaako purentaviat päänsärkyjä tms) jollin siihen voi saada kelan tukeakin. Muutaman tonnin sen maksaa.

Isompi ongelma on, että se SATTUU, kun hampaita vähän kerrallaan väännetään paikoilleen. Ei Raamatussa turhaan sanota helvettiä hammasten kiristykseksi. Itse en ryhtyisi jos ongelma on pelkästään kosmeettinen ja vielä jossain alahampaissa, jotka ei edes näy.

Vierailija
2/5 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kustannuksista sanoa, mies kun pääsi kunnalliselle puolelle oiontaan, sen verran paha vika oli. Maksoi jonkun poliklinikkamaksun joka käynnistä, ei muuta. Mutta kyllä sai jonottaakin aika pitkään siihen hoitoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin oikomishoito myöskin pienen kosmeettisen vian takia. Pidin rautoja noin 7kk, mikä on aika vähän. Monilta tuttavilta ja työkavereilta tuli vain positiivista kommenttia raudoista. Noin kerran kuussa kävin kiristämässä hampaita, mutten voi sanoa, että sattui-ei olleenkaan. Päinvastoin hammiksella käynit tuntui hemmottelulta....Mikä hintaan tulee, koko hoito taisi maksata noin 2 500 EUR, mutta onneeksi koko summaa ei tarvitse maksata yhdellä kertaa, vaan kuten tavallisestikin, joka käynnin jälkeen tuli kotiin lasku. Nyt, kun hoito on takanapäin olen todella tyytyväinen, ja onnellinen, että kaikien vuosien jälkeen ryhdyin toimeen. Rakastan nyt hampaitani, ja hymyilen paljon enemmän, eli koko ajan...:) Voin suositella CITY HAMMAS hoitolaa, joka on Hesan keskustassa....mahtava paikka!

Vierailija
4/5 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin oikomishoito myöskin pienen kosmeettisen vian takia. Pidin rautoja noin 7kk, mikä on aika vähän. Monilta tuttavilta ja työkavereilta tuli vain positiivista kommenttia raudoista. Noin kerran kuussa kävin kiristämässä hampaita, mutten voi sanoa, että sattui-ei olleenkaan. Päinvastoin hammiksella käynit tuntui hemmottelulta....Mikä hintaan tulee, koko hoito taisi maksata noin 2 500 EUR, mutta onneeksi koko summaa ei tarvitse maksata yhdellä kertaa, vaan kuten tavallisestikin, joka käynnin jälkeen tuli kotiin lasku. Nyt, kun hoito on takanapäin olen todella tyytyväinen, ja onnellinen, että kaikien vuosien jälkeen ryhdyin toimeen. Rakastan nyt hampaitani, ja hymyilen paljon enemmän, eli koko ajan...:) Voin suositella CITY HAMMAS hoitolaa, joka on Hesan keskustassa....mahtava paikka!

vai katsottiinko, että oionneet hampaat pysyvät paikoillaan ilman tukeakin? Retentiolangan varmaan sait kuitenkin...?

t. eräs oikomishoitoa harkitseva "vanhus"

Vierailija
5/5 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampaissa? Minulla ulkonevat etuhampaat (kaksi yläetu). Olen kuin maamyyrä niiden kanssa. Tekisi mieli niitä oijotuttaa. Tosin se pelottaa että jos joutuisi poistamaan jotain hampaita. Sitten en hommaan ryhdy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi