Olen lievästi masentunut ja mm. pitänyt samoja sukkia koko viikon, kysy mitä haluat ja vastaan
En jaksa vaihtaa puhtaita, kun ei niitä kukaan ole näkemässäkään. Tiskaan vasta sitten kun astiat loppuu tai joku ilmoittaa tulevansa kylään (ja silloinkin tungen osan likaisista astioista kaappiin piiloon). Biojäteroskis lemusi kaksi viikkoa kaapissa homeiset nesteet pohjalla kun en vain saanut aikaiseksi viedä sitä ulos ja putsata. En ole luutunnut lattiaa melkein kahteen vuoteen, imuroinkin harvoin ja silloin vain "näkyvät" paikat.
Kommentit (5)
tekosyy pitää koti sikolättinä ja olla huolehtimatta henkilökohtaisesta hygieniasta? Kenet olet saanut siivoamaan kotisi, miehesi?
Osaatko ajatella niin että tuo on vaan vaihe ja vielä paistaa aurinko?
Oletko ollut ennenkin masentunut? Jos olet, miten selvisit?
Millainen perhe- ja työtilanne sinulla on?
T: been there, done that mutta nyt koti on aina perussiisti ja äiti voi hyvin.
aina kun olen saanut tiskattua tms. ajattelen että nyt pidän sitten keittiön siistinä, ja kohta onkin taas kaksi viikkoa kulunut tiskaamatta, kaikki paikat täynnä astioita ja tyhjiä purkkeja.
Ei tätä kukaan muu siivoa, ei ole miestä nimittäin.
tekosyy pitää koti sikolättinä ja olla huolehtimatta henkilökohtaisesta hygieniasta? Kenet olet saanut siivoamaan kotisi, miehesi?
Liian paljon tulee tosiaan täällä netissä roikuttua, kun en oikein muuta jaksa. Tai sitten vain makaan sängyllä enkä tee mitään. Nukun kyllä yllättävän hyvin sitten kun saan unta, mutta useimmiten nukahdan vasta 2-3 välillä aamuyöstä.
Tänään ajattelin lähteä kaupungille asioita hoitamaan jos jaksan. Kaupassa ja postissa pitäisi käydä. Useimmiten kun pitää käydä kaupassa tms. teen lähtöä heti aamusta alkaen mutta pääsen lähtemään vasta klo 14-17 aikaan. Johonkin se aika vaan hupenee.
T:ap
välillä onnistun, joskus en. En ole aiemmin ollut masentunut, teininä olin angstinen ja hieman itsetuhoinen sekä vihainen kaikille (kotini ei ollut mikään pullantuoksuinen rakastava koti) mutta en kuitenkaan masentunut.
Töitä ei tällä hetkellä, viime vuonna minut irtisanottiin kun toimipisteeni lopetettiin. Nyt sain sentään aikaiseksi hakea uusia töitä, moneen kuukauteen en sitäkään jaksanut tehdä. Toivottavasti jotain löytyy, rutiinit voisivat auttaa pääsemään pahimmasta yli.
Olen eronnut pari vuotta sitten, nyt ei ole miestä mutta olen alkanut tapailla uutta miesystävää joka vaikuttaa ihanalta ja on jo piristänyt minuakin niin etten ole ihan niin paha tapaus kuin vielä vähän aikaa sitten.
T:ap
Osaatko ajatella niin että tuo on vaan vaihe ja vielä paistaa aurinko?
Oletko ollut ennenkin masentunut? Jos olet, miten selvisit?
Millainen perhe- ja työtilanne sinulla on?
T: been there, done that mutta nyt koti on aina perussiisti ja äiti voi hyvin.
Keskityt olennaiseen ilmeisesti eli vaikkkapa av-palastalla pyörimiseen. Ellet asu sohvan alla, ei sitä kandekaan siivota.