Mikä seuraavista on vähiten lähiönimi: Jani, Joona, Jesse vai Jonne
Kommentit (19)
Jesse on ihan hirveä ja Jonne.. Jonne ei ole nimi. :p
"Olen Jani Myllypurosta, mä käyn amiksen autonasentajalinjaa ja mä kasvatin just amisviikset. Mun Corollassa on karvanopat ja erikoisvanteet. Mun vakkarihoidon nimi on Minna. Minna on Prismassa töissä."
Oli niin yleinen nimi 70-luvulla syntyneitten joukossa.
Joten Jani voisi olla ihan hyvä nimi myös vuoden 2009 kersalle. On "normaali" nimi, ei mikään Luca tai Mico.
Jani on melkein retronimi. Anna pojalle nimeksi Jani, ja olet trendsetteri. Massat seuraa perässä parin vuoden kuluessa.
Vuosi oli 1998. Ei ole ollut ikätovereissa saman nimisiä. Sitäkin enemmän löytyy Aaroa, Eetua, Viljamia ja vastaavia.
Jonne on lappalainen nimi, täällä on paljon Jonneja joista suurin osa aikamiehiä.. lähiöitä täällä sen sijaan ei ole :D
Jonne on kaikkein kaunein ja vähiten lähiönimi!!!
En kyllä tiedä mitä tarkoitat "lähiönimellä", mutta muistan lukeneeni tutkimuksen tms, että yläluokan edustajilla on kaikista yksinkertaisimmat ja tavallisimmat nimet, huippuna kuninkaalliset. Siitä tulee mieleen joku Pokka pitää-sarjan päähenkilö, jos yrittää keksiä oikein hienolta kuulostavan nimen. Kaikista hassuinta on joku Elisabeth Viktoria Christina Virtanen.
Jonne on aivan ihana nimi, toki asiaan varmasti vaikuttaa se että tunnen yhden tosi mukavan ja suloisen pikku-Jonnen. : )
Jemina-Janicakin tulee raamatusta. Se alkaa jiillä niin kuin Jeesus, joten Jeesus on sen kantanimi. Roni tulee myös raamatusta. Kun se alkaa ärrällä niin kuin raamattu.
Nykyään kenenkään nimi ei enää ole Jani (siis lapsen), lähiönimi se nyt ainakaan ei enää ole. Jonne on lähiönimi (tosin ei tyypillisimmästä päästä), noista muista ei mielestäni mikään. Ei oikeastaan edes Jesse.
Siis Kallion Veeti tietenkin.
Jemina-Janicakin tulee raamatusta. Se alkaa jiillä niin kuin Jeesus, joten Jeesus on sen kantanimi. Roni tulee myös raamatusta. Kun se alkaa ärrällä niin kuin raamattu.
jopa Joona nykyisellään, vaikka onkin raamatullinen alkuperältään. Jesper ja Jasper unohtu listalta.
En kyllä kannata koko lähiönimen käsitettä, mutta noista luettelemistasi nimistä Joona kuulostaa minusta fiksuimmalta.