Valokuvaan tallentui sellainen harmaa läpikuultava
, harmaa pallo leskeksi jääneen ihmisen kasvojen kohdalle. Mikä se voi olla? edemennyt puoliso. Mulla on se kuva tietokoneelle tallennettu.
Kommentit (47)
ihmisen naaman peittää täysin symmetrinen pallo. Seinällä taulu ja sohva missä istuvat ei muuta.
Ei ole muistotilaisuus vaan kotona ollaan iloisessa juhlassa.
T:ap
ja ryijy. Pallo on sen henkilön jalkojen juuressa lattialla joka kuoli seuraavana suvusta. (se jonka äidin 60-vuotisjuhlista on kuvia)
mutta pallo samanlainen kuin tuossa enkelisivun linkissä
eräässä kotoa otetussa kuvassa huonekasvin kohdalla on sellainen outo sumea läiskä. Ehkä pitää heittää se roskiin jos se kumminkin kohta kuolee.
Kyllä se on ihan pölyhiukkanen, johon on sopivasti osunut valo.
mutta keskeltä enempi "valkoinen" sellainen pilvimäinen ja tosiaan on lesken kasvoilla. Pallo on siis voimakkaampi kuin noissa kuvissa. Minä siis otin tämän kuvan ja sitten kun niitä kamerassa selailin, niin ihmettelin, että mikä tuo on=). En usko siis yliluonnoliseen, mutta tämä vähän ihmetyttää.
Ja ilmassahan on pölyä, joka kuvassahan noita palloja olisi?!
sen ympärillä on sellaista violettia hohdetta ja sitten on se symmetrinen valkoinen kehä ja keskuta on sellaita pilvimäistä untuvaa ja läpi näkyy lesken silmät, otsa ja nenä.
ei ole pölyhiukkanen siinä mun poikani ämpärissä vaan aivan selvät kasvot.
Te jotka nauratte, niin ymmärrÄttekö ja uskotteko te aina kaiken mitä elämässänne tapahtuu.
Ymmärrättekö miten teidän auto toimii, tai miten internet toimii, kuitenkin te niitä käytätte. Tai miten te voitte uskoo että ihminen on käynyt kuussa, kun siitäkin on "vaan" valokuvia tai korkeintaan tv:stä nähtävää filmiä. Uskotteko te ajatukseen tai rakkauteen?
ja ajtellut että kun kuolee niin kuolee...... mutta tämä kuva on jotenkin niin ihmeellinen. Ja kuollut olisi ilmeisesti voinut tulla näihin juhliin vaimoaan katsomaan=) Ihana ajatus ainakin.
T: ap
Tiedä tuota, mutta ihmeellinen pallo se kuitenkin on.
Vähän samanlainen tapahtuma oli, kun henkilö oli vasta kuollut ja sitten olimme synttäreillä, niin siellä tapahtu omituisia: kello tippui lastenhuoneen seinältä, astia tiskaajan käsistä, kakkulautanen halkesi, kun joku leikkas kakkua ja vielä vaatenaulakko kaatui =)
olisi enkeli :( Ainakin itselläni sellainen käsitys, että se ennustaa ennemminkin kuolemaa. Muutoin kuvissa esiintyvät "pallot" ovat varmasti ennemminkin hyväntahtoisia hahmoja, jo kuolleiden läheisten henkiä.
ihmisen naaman peittää täysin symmetrinen pallo. Seinällä taulu ja sohva missä istuvat ei muuta.
Ei ole muistotilaisuus vaan kotona ollaan iloisessa juhlassa.
T:ap
Koita tehdä reklamaatio ja katso mitä sanovat, tai teetä negasta uusi kuva.
Luulen, että negassasi on roska.
valokuvaaja
"ovat tuoreita sieluja, jotka eivät vain pysty näkemään enempää. Ei se ole heidän vikansa. Luulevat olevansa maailman napoja ja kaikentietäviä, mutta se sallittakoon, koska heillä ei ole tietoa muusta"
Ei helvetti! Tarviiko sitä tietämättömyyttään nyt kaikille mainostaa -kävisit kouluja niin nauraisit sinäkin moiselle höpinälle.
"Jaakko tässä muutoin havainnolistaa (äidin opastavan :-) silmän alla tosin...), että kuinka käytetään lasten enkeliviestikortteja..."
istuu sohvan nurkassa. Ei ole lasia taulussa. Aurinko ei päässyt oaistamaan olohuoneeseen.
eikö joku oikeasti ymmärrä, miten auto tai internet toimii???? SIIS OIKEASTI? Nyt eletään vuotta 2009!!!
Voi vitsi, tästä tuli kyllä perjantain pelastus! Mä oon luullut, että vaikkapa toi työkaverini on hieman yksinkertainen, mutta kyllä hänkin nyt tuollaiset perusasiat ymmärtää!
ei ole pölyhiukkanen siinä mun poikani ämpärissä vaan aivan selvät kasvot. Te jotka nauratte, niin ymmärrÄttekö ja uskotteko te aina kaiken mitä elämässänne tapahtuu. Ymmärrättekö miten teidän auto toimii, tai miten internet toimii, kuitenkin te niitä käytätte. Tai miten te voitte uskoo että ihminen on käynyt kuussa, kun siitäkin on "vaan" valokuvia tai korkeintaan tv:stä nähtävää filmiä. Uskotteko te ajatukseen tai rakkauteen?
pallo kuitenkin!!!!
Informoin sitten joskus, mitä leskelle tapahtui.
lähetti linkin?