Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin te tarvitsette pikkuhousunsuojia?!? Mä ainakin

Vierailija
30.07.2009 |

käyn päivittäin suihkussa=)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku käyttää "runsaiden" menkkojen takia pikkuhoususuojaa.. Minulla kun on oikeasti runsaat menkat niin vaikka olisi tamponi niin side pakko olla. Ja silti välillä tuli kaikki läpi. Ja kyllä vaihdoin useasti päivässä tamponin ja siteen. Onneksi siihen sai lääkityksen mutta silti pidän myös sidettä ihan vain varmuudeksi vaikka tamponi olisi. Enään ei vaan ole läpi tullut.

Ei liittynyt aiheeseen mutta kyllä sitä pikkuhoususuojaa käytän myös kun valkovuotoa tulee aikast paljon. En joka päivä käytä mutta useasti.

Vierailija
2/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku käyttää "runsaiden" menkkojen takia pikkuhoususuojaa.. Minulla kun on oikeasti runsaat menkat niin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai on koko ajan likanen ja "limanen" olo.:D tulee läpi ja joskus pitää vaihtaa monesti alkkarit ellei oo suojaa.

Vierailija
4/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pikkuhousunsuojia, enkä ole juuri koskaan niitä aiemminkaan käyttänyt, lähinnä kokeillut menkkojen lopussa tms. mutta nykyään käytän kuukuppia niin sillä hoituu kaikki vuodot runsaasta tuhruun. Ja aiemminkin menkat loppuivat yleensä kuin seinään, eli 5 päivää runsasta vuotoa, sitten ei mitään, niin noita suojia ei tarvinnut.

Eikä minulla ole niin paljoa valkovuotoa, että sekään haittaisi, välillä lurahtelee vähän mutta ei koskaan niin paljon että päällyshousut kastuisivat, alkkarit saattavat olla märät ja tahraiset mutta ne voi aina vaihtaa.

Ymmärrän että joillakin voi olla valkovuotoa niin paljon että jonkinlaista suojaa on pakko käyttää, mutta silloin suosittelisin kestosuojia, sillä nuo kaupan suojat saattavat vain lisätä vuotoa kun ovat hiostavia eivätkä tee alapäälle hyvää.

Vierailija
5/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin niukka vuoto, että pikkuousunsuojilla on pärjänny vallan mainiosti. Vain kuparikierukan aikaan oli 1-2 päivänä tarvetta oikealla terveyssiteelle.

Vierailija
6/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin niukka vuoto, että pikkuousunsuojilla on pärjänny vallan mainiosti. Vain kuparikierukan aikaan oli 1-2 päivänä tarvetta oikealla terveyssiteelle.

12-vuotiaasta asti käyttäny, en oo edes tienny, ettei kaikki käytä. Tosin osan vuotopäivistä käytän sidettä, mutta vähemmän kun vuotaa niin pikkuhousunsuoja on just sopiva.

Vierailija
7/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

UIMAHALLEISSA NÄKEE SIT NÄITÄ AASEJA, JOTKA EI TAJUA KÄYTTÄÄ PIKKARISUOJAA.. PIKKARIT ON NIIN LIKAISET JA KOPPURAT, ETTEI MEINAA PÄÄLTÄ SAADA POIS.EIKÄ EDES YMMÄRRETÄ YHTÄÄN HÄVETÄ. HYI.

ITSE AINAKIN KÄYTÄN PIKKARISUOJAA JA VAIHDAN SEN AIKA USEIN PÄIVÄSSÄ. JA JOKA VESSAKÄYNNILLÄ PESEN ALAPÄÄNI.

YÖKSI JÄTÄN YKLEENSÄ PIKKARISUOJAN POUS, JOTTA SAA ALAPÄÄ HENGITTÄÄ :)

Vierailija
8/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin niin kauheet, että töissä pystyy juuri ja juuri olemaan 2 oppituntia putkeen, mutta sitten täytyy jo juosta vessaan, vaikka käytän isointa tampoonia ja yösidettä. Ne ovat ihan märkänä molemmat siis jo 90 minsan päästä.

Vierailija
9/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

UIMAHALLEISSA NÄKEE SIT NÄITÄ AASEJA, JOTKA EI TAJUA KÄYTTÄÄ PIKKARISUOJAA.. PIKKARIT ON NIIN LIKAISET JA KOPPURAT, ETTEI MEINAA PÄÄLTÄ SAADA POIS.

Vierailija
10/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä tilassa paljon naisia vieri vieressä.

Vierailija
11/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

runsaaseen valkovuotoon kyllä

Joku käyttää "runsaiden" menkkojen takia pikkuhoususuojaa.. Minulla kun on oikeasti runsaat menkat niin vaikka olisi tamponi niin side pakko olla. Ja silti välillä tuli kaikki läpi.

Vierailija
12/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhemmiten alkaa tuo alakerta valuttelemaan ja haiskahtamaan kaikenmoiselle. Muuten saisin vaihtaa vielä useammin alushousuja kuin nyt pari kertaa päivässä.

Onko ap niin yksinkertainen että luulee pikkohousunsuojien olevan sitä varten ettei pöksyjä tarvitse vaihtaa tai niitä käytetään peseytymisen sijaan?

Vierailija
13/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän pikkuhousunsuojia jos tiedän joutuvani "kyseenalaisiin wc-olosuhteisiin" eli tyyliin festareille tai kun lähtee päiväksi Tallinnaan. Siis silloin kun on odotettavissa että joutuu vessaan jossa ei ole paperia!

Vierailija
14/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaanaollessa eikä muulloinkaan? Ovisliman juuri ja juuri tunnistan, se onkin kuukautisten lisäksi ainoa vuoto. Eli en ole koskaan käyttänyt pikkuhousunsuojia, ikää jo 40 v ja kolme raskautta.

Vierailija
15/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvat on myös näppärät, ei kastu housut, kun karvat ilmastoivat.

Vierailija
16/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylii J. Tukiainen levytysstudiossa

Vierailija
17/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tamponin kanssa. Sen verran runsaat menkat ja usein voi tulla jotain ohivuotoja, että hyvä olla jotain suojaa.

Ja kun menkat on jo oikeestaan loppu, niin et sidekin ois liikaa, mutta kuitenkin jotain pientä tuhrua voi satunnaisesti vielä tulla, niin pikkuhousunsuoja on myös silion hyvä.

(Mulla menkat siis kestää aina joku 5 pv kunnolla ja sit vielä 2-3 pv niin että vähäsen voi tulla.)

Vierailija
18/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niukat menkat

Vierailija
19/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi pidän nykyään alapääni karvattomana. Ei ilmastointi pelannut, kun kamala valkovuototöhnä jäi karvoihin kiinni ja teki sellasen paksun laatan jo parissa tunnissa, yööööööK!!! Tämä tolle karvailmastointi-ihmiselle. Pikkuhousunsuojia käytän tuhruvuotoon eli menkkojen alku ja loppu, muun ajan vaihtelen pikkareita tiuhaan.

Vierailija
20/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn suihkussa ja joskus jopa kahdesti päivässä, mutta ei se auta jos valkkaria lorahtelee päivän mittaan... Näin raskaanaollessa sitä tulee valtavasti ja joskus jopa housun läpi näkyis jos ei olis pikkuhousunsuojaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän