Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin te tarvitsette pikkuhousunsuojia?!? Mä ainakin

Vierailija
30.07.2009 |

käyn päivittäin suihkussa=)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tamponin kanssa. Sen verran runsaat menkat ja usein voi tulla jotain ohivuotoja, että hyvä olla jotain suojaa.

Ja kun menkat on jo oikeestaan loppu, niin et sidekin ois liikaa, mutta kuitenkin jotain pientä tuhrua voi satunnaisesti vielä tulla, niin pikkuhousunsuoja on myös silion hyvä.

(Mulla menkat siis kestää aina joku 5 pv kunnolla ja sit vielä 2-3 pv niin että vähäsen voi tulla.)

Vierailija
22/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin ennen itsekin mihin pikkuhousunsuojia tarvitaan, mutta raskausaikana oli pakko käyttää päivittäin. Ja nyt odotan toista kertaa, sama homma. Valkovuotoa tulee ihan naurettavan paljon ja vaihtoehtona olisi alapesut ja pikkareiden vaihto usean kerran päivässä.

Eli jouduin itse muuttamaan vähän näkökantaani noiden raskauksien aikana. Toivon mukaan voin taas olla käyttämättä suojia kun raskaus päättyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten suihkussa käynti ja pikkuhousunsuojat liittyvät yhteen?

Minulla on runsas valkovuoto ja jotta päälihousunikin eivät olisi märät käytän pikkuhousunsuojia. Raskaana ollessa niitä piti vaihtaakin useasti päivässä.

Vierailija
24/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkojen alussa ja lopussa, kun vuoto on vähäistä.

Vierailija
25/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärtänyt!?

Mihin te käytätte tamponeita?

Vierailija
26/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkulla ja pikkuhousunsuojilla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Oletko kuullut valkovuodosta tai esim. tiputteluvuodosta?

Minulla - kierukan käyttäjällä - niitä tulee molempia kuukautisten välillä päivittäin. En halua kulkea töhnäisissä alushousuissa, mutta en myöskään halua käyttää sidettä, jos vuotoa ei tule samaan tapaan kuin kuukautisten aikana (vaan nimenomaan tiputellen tai hieman valkovuotona). Vastaus on PIKKUHPUSUNSUOJAT. Joskus vaihdan jopa 2-3 kertaa päivässä, joskus ei tarvitse vaihtaa ollenkaan.

Vierailija
27/27 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän pikkuhousunsuojia kun olemme mieheni kanssa harrastaneet seksiä. Tottakai pesen alapääni seksin jälkeen, mutta spermaa jää valumaan sieltä sisuksista vaikka kuinka pesisit. Ei ole kiva jos alushousut ovat tahmaiset ja mällille haisevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme