Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lentoemäntiä paikalla?

Vierailija
29.07.2009 |

Miten olet yhdistänyt työn ja perheen? Millä tuntimäärällä lennät vai teetkö täyttä päivää? Millainen verkosto sinulla on? Millaista työtä miehesi tekee?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 6 ja 9v. Sumplaamista riittää, ei isovanhempia apuna. Pidämme aina mieheni kanssa kuukausipalaverin, jossa sumplimme kuka kotona milloinkin, vie harrastuksiin ym. Jokainen päivä kuukaudesta on sovittu etukäteen.

Mieheni matkustaa ja tekee jonkin verran iltaisin töitä. Toisaalta mies pystyy paikalla ollessaan joustamaan omista aikatauluistaan.

Meillä muutamia perhetuttuja ja pari "lastenlikkaa" joita käytämme tarvittaessa.

Lennän tällä hetkellä ryhmässä missä ei ole yöpyviä, joten se auttaa ehkä hieman.

Mielestäni oli helpompaa kun lapset olivat hoidossa(nuorimmainen aloittaa nyt koulun).Toisaalta minulla on ollut huomattavasti enemmän aikaa lapsilleni kuin säännöllistä työtä tekevillä ystävilläni.

Vaatii armotonta sumplimista, mutta onnistuu jos on jotain apuja+ 100 % PERHEESEEN SITOUTUNUT ISÄ ;-) t.lentoemäntä

Vierailija
2/5 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitos vastauksesta. Meillä siis mies matkatöissä ja alle kouluikäisiä lapsia, ei turvaverkostoa. Auttaakohan vuorohoito? Minulle tulee yöpymisiä joka lennolla ja mies matkatöissä myöskin. Paluu töihin vähän kauhistuttaa. Mitäs jos lapsi sairastuukin, kuka voi hakea jos vanhemmat ulkomailla kääk! Onko teillä ollut hätätilanteita ja miten olette varautuneet? Paljonko olette maksaneet lapsenlikoille palkkaa tunti ja yöpymisen ollessa kyseessä? Tunnetko kovasti huonoa omaatuntoa kun olet poissa? Olen itse valmis töihin, pienin on vielä aika pieni, mutta elämäntilanne sellainen että nyt tämä on tehtävä kun kerta töitäkin olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vuorohoito varmasti paikallaan, meillä eivät ole olleet vuoropäiväkodissa, mikä tietysti on vaikeuttanut välillä asioita, mutta jos miehesikin matkustaa paljon helpottaa se elämäämme paljon.

Olen lentänyt kaikenlaisissa osa-aikaryhmissä ja nyt sellaisessa missä yöpyviä ei ole, mutta tunteja on melko paljon.

Olisi hyvä jos löytäisit muutaman lapsiperheen missä voisitte välillä auttaa toisianne lapsen hakemisissa ja viemisissä.

Yritämme aina olla jompikumpi mieheni kanssa puhelimen ulottuvilla ja lisäksi aikoinaan päiväkotiin oli annettu parin tuttavan numerot varaksi.

Meillä pari nuorta tyttöä n.5 euron tuntipalkalla auttamassa, nyt yritän etsiä jotain "virkeää" varhaiseläkeläistä auttamaan arkeamme ;-)

Pyydän aika paljon vapaapäiviäni silloin kuin mieheni on reissussa, joka tietysti aiheuttaa sen että olemme paljon vuoronperään kotona ja se harmittaa välillä. Kaikkea hyvää Sinulle!

t.kolleega

Vierailija
4/5 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas ja on huojentavaa kuulla, että arki voisi onnistua meillä jos kerta teilläkin :) toivottavasti löydätte jonkun mummon, sitä itsekin mietin että olisi hyvä olla sellainen aikuinen turvana lisänä. Työ kuitenkin on niin mahtava että siitä olisi sääli luopua.

Hyvää jatkoa teillekin!

Vierailija
5/5 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti muutama hyvä ystäväsi tms. joka ehkä voisi tarvittaessa vähän päivystää kun olet reissussa, jos kävisi jotain... Kyllä te pärjäätte, jos mekin ;-) Hyvää kesää!