Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanat av:laiset, auttakaa taas :) Olen se joka muutama päivä sitten halusi päästä pohjalta

Vierailija
29.07.2009 |

pois, ja paremman elämän alkuun. Eli minulla oli kaikki laskut kaatumassa niskaan, masennusta takana yms. yms.

Nyt jo hieman helpottaa, sillä sain apua pahimpien laksujen maksuun. Sosiaalitoimistosta löytyi kerrankin ymmärrystä ja tekivät päätöksen todella nopeasti (tukia jäänyt saamatta aiempina kuukausina vaikka tarvetta olisi ollut) ja nyt on tilanteeni jo hieman parempi.

Työhakemuksia olen laittanut useita eteenpäin, vielä ei ole vastausta kuulunut yhdestäkään, mutta positiivisin mielin odottelen.

Apua tarvitsen keksimään miten saisin kuukaudessa kerättyä/tienattua 1000-1200 euroa? Sain lykättyä osaa laskuista, mutta tuon verran tarvitsisin elokuun loppuun mennessä jotta saan vanhat laskut maksettua sekä uudet laskut että vuokran. Jos saan työpaikan ennen sitä niin se toki auttaa, useampi noista töistä mitä olen hakenut alkaisi jo elokuun puolella. Mutta jos töitä ei tule on summan kasaaminen hankalampaa eikä pelkkä palkkakaan riittäisi kaikkeen joten antakaapa mahdollisimman paljon ideoita miten kerätä rahaa?

Neuvomalla minua autat yhden "sossupummin" pois verorahoja kuluttamasta ;)

Nyt ei enää itketäkään niin paljoa kuin aiemmin; nyt alkaa jo tuntua siltä että saatan selvitä tästä

Joten iso kiitos niistä aikaisemmista neuvoista :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla