Valitusta näistä aamuista!!
Kunhan nyt saan valittaa, niin helpottaa!! Vaikka tiiän, että mun tilanne on kumminkin ihan ok muuten, mutta minkä teet jos vaan tuntuu pahalta?!
Mulla on 2v ja 9kk ikäset lapset, kuopus herää vielä öisin ainakin kerran maitoa ottamaan (saa pulloa), mutta usein joudun heräämään unestani esim. etsimään tälle tutin, kohentamaan asentoa kun pyörinyt aivan sänkynsä päähän kippuraan tai jotain muuta vastaavaa...
Sitten aamulla väsyttää ihan tolkuttomasti, saan just ja just vaihdettua niiltä pissavaipat niin että menevät edes jotenkuten ja raahaudun sohvalle toiveena, että voin 15-20min maata ja herätä siinä katsellen kun lapset leikkii. Ja sitten alkaa haista paska... KUMMALLAKIN. Että perhana tulee olo että on sitä niin yksin ja vituttaa! Mies töissä, mutta ei muutenkaan vaihda paskavaippoja, kaikkeen muuhun kyllä osallistuu.. Mut vkonloppusin kun saan nukkua "pitkään" niin mun silti pitää herätä peseen pyllyt ja sitte saan jatkaa unia!!!!!!
Kuopuksen suoli toimii hyvin, 5 paskaa päivässä ja siihen päälle esikon, että kyllä aamulla niin ottaa päähän kun AIVAN silmät ristissä saa alkaa haistelemaan sitä hajua, ja mennä pesemään!!!!!
Olen hirviöäiti, mutta tämä nyt vaan ärsyttää!!
Toivon vaan paskattomia aamuja..... Edes joskus, mutta ei (miten voikin haista niin pahalle..)
Kommentit (4)
En kyllä kauaa kattelis jos ei paskavaippaa voi vaihtaa. Yhtälailla se on hänen lapsikin kun sinun.
Pistä nyt se äijäs vaihtaa ne paskat! Ei jessus. Mä en ikipäivänä nousisi vaihtamaan paskavaippoja, vaan tasan tarkkaan nukkuisin!!!
Ja paskan hajuun voi vaikuttaa hieman sillä ruokavaliolla...ja 9kk ikäiselle EI enää maitoa yöllä, siitä nyt koulikaa lapsi irti niin joha helpottaa.
JA seuraavia paskoja mitkä lapsi tekee miehen kotona ollessa niin ET PESE!!! Anna haista, vie oikein miehesi syliin koko phaiseva paketti.
J*malavita en hetkeäkään katsois miestä joka ei lapsensa torttuja pesis.
Mihin katosit??