Läski ei normimiestä kiinnosta, niin vain on
Sori nyt vaan lihavat naiset, niin se vain on että keskimäärin miehet näyttävät olevan kiinnostuneita naisesta, jonka bmi on 19-23.
Omakohtaisia kokemuksia on, eipä herättänyt tämä nainen miesten kiinnostusta eikä katseita ennenkuin paino tippui 10kg. Nyt vientiä riittäisi vaikka muille jakaa.
Joten turha täällä todistella miten ihra on kaunista tai jopa tavoiteltavaa. Laihikselle vaan niin huomaatte eron.
Kommentit (22)
jossa oli mä ja toinen nainen ja 7 miestä, kaikki korkeasti koulutettuja, luonnontieellinen koulutus ja iältään noin 30-45 v, 6 miestä ja mä naimisissa tai avolittossa (=työporukkani).
Miehet sanoivat, että harva mies mitään missiä hakee. Ja pyöreyskin on jees, pehmeys, isot rinnat jne. Ja yleensä naiset olivat miesten mielestä tarkempia kiloistaan kuin he. heille merkkaa se, että tulee hyvin toimeen ja itsekeskeisyys ja oman ulkonäön ympärillä pyöriminen ei viehätä.
Painoasioista sen verran puhuttiin että miesten mielestä on kiva jos on tissejä ja peffaa, mutta sanoivat, että ehkä kuka tahansa mies ei ole kiinnostunut sairaalloisen lihavista, mutta heillekin riittää kyllä joku ihailija. Minusta naisistakaan harva on kiinnostunut miehestä, jos pituus ja paino alkaa olla samaa numeroa tai edes niin että pituus olisi vaikka 180 ja paino 150.
Pari miestä puhui että vaimot katselee niitä huippumallisarjoja (ja me kummatkin naiset myös). Ja ihmettelivät niitä, kun heistä niissä ei oo kauniita naisia ollenkaaan. Vaan yksi sanoi, että ei ne olekaan heteromiesten unelmia vaan muotisuunnittelija-homomiesten...
Kauniita naisia mainittiin monia, ääniä sai mm. Janina, Jo.Lo, yksi ihaili sitä ihana toukokuu-sarjan äitiä, Salkkareiden susanna indreniä... kukaan ei maininnut ketään tosi hoikkaa kuten vaikka Kate moss
Monella mun tuntemalla pullukalla on ihanat miehet! Sellaiset jotka kelpais kyllä muillekin.
Tuskinpa he olisivat niitä saaneet, jos ei miehet tykkäis myös pyöreämmistä naisista, tai jos vaikka kaikille ei se ulkokuori ja missinmitat olekaan niin tärkeä asia kuin naiset haluaa uskotella.
Itselleni kävi niin, että kun laihduin BMI 20-21stä 18 BMI:n, siis alipainoon, niin miesten kiinnostus kasvoi potenssiin 10. Tuskin valtaosa kuitenkaan on kiinnostuneita alipainoisista naisista, vaan oma itsevarmuus lisääntyi ja tunsin oloni tosi hyväksi ja se näkyi ulospäin. Niinhän laihtuvalle usein käy.