Naiset ei usein ala hassuttelemaan tai tee mitään hauskaa.
Minusta se on kurjaa. Monessa muijaporukassa kukaan ei lähde saunaan, kukaan ei lähde uimaan, kukaan ei lähde avantoon, kukaan ei ala harjoitella kärrynpyöriä, heitellä meressä kavereita selästä, viuhahtele, laula noloja karaokeviisuja...
Plääh. Olen niin kypsä.
Kommentit (9)
Jotka työskentelevät lasten parissa. Hulluttelunhalusempia naisia tuskin löytyy.
T: Lähäri
kyllä lähtee :) mikäs sen mukavampaa kuin laulaa Mattia ja Teppoa karaokessa näin esim.
Ei kyllä ole toisiamme heitelty meressä, mutta muuten osataan kyllä hassutella :)
Meidän porukoissa miehet tekee kaikkea hauskaa ja muijat elvistelee tukka laitettuna ja maskit naamassa.
Ja minä saunon ja uin yksinäni saunaillan päätteeksi kun miehet on jo saunoneet.
ap
Naiset ei myöskään kerro vitsejä, eikä naura hölmöille jutuille jne. Jos joku uskaltaa yrittää, sitä katsotaan kummasti ja jatketaan keskustelua jostain Tärkeästä. :/
Saunotaankin ja EHDOTTOMASTI lauletaan noloja biisejä. : D
Toisten kanssa ollaan siivosti ja toisten kanssa annetaan mennä.
T:2
Mustakin tuntuu että kaveriporukoissa kaikki muijat vaan istuu ja meikkaa...siihen musta ei oo:/
...Muutenkin ollaan kun pahasuiset äijät aina välillä:)..Mä ainakin tykkään hullutella ja tehä kaikkea hauskaa..Mutta joo osaan myös käyttäytyä jos tarvis tai ainakin yritän..
Ei kyllä ole toisiamme heitelty meressä, mutta muuten osataan kyllä hassutella :)