Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähän yhden astiaston sitä vielä keräilisi?

Vierailija
28.07.2009 |

Minulla on nyt astiasto 12 hengelle kultakeramiikan sinivalkoista sarjaa, sen lisäksi 12hengen täysin sininen astiasto, jossa kaikki lasia ja vielä arcorocin musta 8-kulmainen astiasto. Näiden lisäksi haluaisin vielä yhden hiukan erilaisen astiaston, tuntuu vaan, ettei mieleistä löydy minkä haluaisin. Kultakeramiikan mustikka astiasto ois kiva, mutta turhan samanlainen tuon sinivalkoisen kultakeramiikkani kanssa. Arabia myrnasta pidän, mutta siihen ei kuulu ruokalautasia niin ei käy. Olisko ehdotuksia/vinkkejä mitä vois alkaa kerätä, mieluummin ehkä sellanen, jota vielä ainakin löytyis kaupoista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräämisen ja ostamisen ilostako?

Vierailija
2/3 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla toimii tuo arcorocin 8-kulmainen astiasto ja kultakeramiikka ja sininen astiasto vuorotellen arkikäytössä. Hlauaisin vielä toisen ns. juhla-astiaston, ettei aina olisi tuota arcorocia juhlissa. Nuo toiset astiastot on sen verran kuluneempia, etteivät sovellu siksi juhlakäyttöön.

Astiaston siis tulisi olla sellainen, johon kuuluu myös tarjoilulastioita.

Miten tuo pentik sarja, löytyykö niitä kaikkia vielä kaupoista vai onko osa jo poistunut myynnistä? En ole tuohon pahemmin huomiota kiinnittänyt.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on selkeästi erikoinen maku. Kannattaa ottaa siitä koko rahalla irti. Myrna olis tosi kivan erikoinen noiden rinnalle.

Itse olen kans astiafriikki, mut mulla ei (onneksi) ole mitään sarjaa 12 kpl. Vaihtelusta tykkään minäkin.

Äh, sorry, sä sanoitkin, että pitää olla myös lautaset, eli Myrna ei käy.

Jos sulla ei ole rahasta pula, niin miten olis Wedgwoodin Cornucopia?

On ainakin sähäkkä.

http://www.wedgwood.com/GB/Tableware/Wedgwood/English_Classics/Cornucop…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi